|
Van welke muziek houden we NAAST trance etc....
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Ja ik zat me eigenlijk af te vragen van wat voor muziek we houden naast het trance, techno en hardhouse geweld...
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het alléén maar elektronische muziek is wat de klok slaat. Ik kan er namelijk best wel leip van worden... te lang naar dezelfde muziek soort luisteren.
Zelf ben ik best wel weg van lekkere rock/punk-muziek... dat vinnik echt goeie muziek: Greenday, Offsprig, Live, Guns 'n Roses, Alice Cooper etc etc etc... jaja, zelfs Kane vind ik erg goed!!! maar ook best veel jaren '60/70/80 vinnik echt onwijs gaaafff! Ook vind ik dat bands zoals Metallica, Nirvana, Pearl Jam toch echt wel goeie muziek gemaakt hebben! de meesten van jullie zullen dat wel meteen afkeuren zonder de nummers daadwerkelijk te kennen...
maargoed... waar houden we van NAAST trance/techno/hardhouse?????
waar ik heel slecht tegen kan trouwens is RNB!!! (alhoewel er toch wel wat leuke nummers tussen zitten... "whooooooo's thaaaaaat girrrrrrllllllllll; if you wanna take a ride with meeeeeeee") :D :D :D |
|
|
| Akira |
| ik vind vele muzieksoorten goed....te veel eigenlijk om op te noemen ligt er gewoon aan in wat voor soort stemming je bent zolang het maar geen RNB is dan vind ik alles best :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| ik hou dus egt aleen maar van Trance & Hardhouse |
|
|
| DJ_Massive |
| trance, hardtrance, progressive trance, hardhouse, progressive house, techhouse, techno, enzovoorts |
|
|
| Henkie_henk |
Het is toch wel 90% trance bij mij.. dan het liefst de hardere soort!!
Naast de echte muziek maakt het mij niet.. zo lang het maar hoog in de top40 staat en ik goed mee kan lopen! Stel je voor dat ik eventjes uit de boot val!
oh nee
Ik hou vooral van schreeuwende punk-rock en smeer een pot witte make-up op me hoofd.. "gebrek aan aandacht zei je?"
oh nee
Ik houd naast Trance ook van Acda en de Munnik.. kan zoiets als nelly furtado ook waarderen (en dan niet alleen haar lichaam) Dat RnB Rap whatever vind ik zowiezo nooit goed wanneer ze tof lopen te doen dat ze uit de ghettos komen en hoe cool ze wel nie zijn.. das dus ongeveer altijd.. dus ik come and ride helemaal niet mee ja!
Voor de rest heb ik naast trance vooral ook naar techno geluisterd.. laatst nog naar leuk feestje geweest.. op vakantie was het de hele tijd in het busje (super relaxd ding van me oom.. met tv er in.. de achterbank was gewoon een speaker met leer bekleed.. fokking vet) en dan Carl cox bam bam bam.. raampjes dicht (zijn geen atsers echt niet) en dan airco aan en rlxt gewoon! Heb het wel leren waarderen..
ow ja zon alicia keys liedje vink ook wel leuk..als ze oerlelijk was vond k dat nr waarschijnlijk stukken slechter lol
Maar t is nog steeds trance 2 da bone! |
|
|
| Eye-Riz |
Kataklop kataklop kataklop, daar komt ons moraalriddertje weer aan :p :
voor mij zijn er maar twee soorten muziek: goeie en niet-goeie. WAT voor genre dat ook is. Ik hou er niet van om muziek in hokjes te stoppen. Ik hou van goeie muziek. Of dat nou trance, goa, acid, rock, new wave, klassiek, WHATEVER is!! En wat betreft R&B: ik ken geen goeie R&B, dus daar luister ik niet naar. Maar MOCHT er goeie R&B zijn (wat ik gewoon betwijfel :D :D :D), zal ik niet de beroerdste zijn en er eens naar luisteren. ;) en dan komt dat nummer misschien wel in mijn hokje van 'goeie muziek' ipv in mijn hokje van 'niet-goeie' muziek'. |
|
|
| Bellie |
. |
|
|
| basvh |
Bij mij is het denk ik 95% trance,club,hardhouse, techno en enz.
de andere 5% luister ik naar Queen, mooiere rock muziek bestaat er gewoon niet, (Vind ik dan) die teksten zijn gewoon zo goed en dan lekkere gitaar stukken erbij en vaak geassisteerd door een mooie piano heerlijk gewoon.
verder luister ik niet naar andere muziek, behalve als carnaval eraan komt want dan is het alleen maar carnavals muziek, |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nou, 9 van de 10 x is het echt Trance/Techno/HH/...!
Maar ik heb zo m'n momenten en dan knal ik ff flink het dak er af met André Hazes. Ff lekker vrolijk meezingen!!!! Daarnaast luister ik bijna nix anders, omdat de er genoeg variatie zit in Trance/Techo/HH/...!!!!!!!!!!! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | verder luister ik niet naar andere muziek, behalve als carnaval eraan komt want dan is het alleen maar carnavals muziek, |
Ik kom niet meer bij!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
is dat muziek dan?? :D
(sorry, flauw, ik weet het... kon het alleen niet laten :D :D :D) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
verder luister ik niet naar andere muziek, behalve als carnaval eraan komt want dan is het alleen maar carnavals muziek, |
zekers te weten ja!!!!!!!!!! Carnaval is echt SUPER!!!!!!!
"ik ben geen vracht, maar een chauffeur, ik heb altijd, een goed humeur......:D
natuurlijk Trance en ik vind Dr. Dre en Eminem ook wel goed (heb het album daarvan:D) |
|
|
| raoel |
Het is voor mij ook vooral Trance en dergelijke (techno, HH, noem ze maar)
Als ik dan "top 40" luister. hou ik vooral van wat rustige sfeervolle muziek.
b.v.
Train - drops of jupiter (tell me)
gabrielle - out of reach
Atomic Kitten - Whole Again
Da vin ik nou mooi.
Maar ook
lifehouse - hanging by a moment
Wheatus - Teenage Dirtbag
Bon Jovi- Bed of Roses
Bijna alles van:
U2
Kane
bon Jovi
REM
Van dat soort rusige rock
En waar ik een schijt hekel aan heb is "Hard Rock" of hoe noemen ze da tegenwoordig. Van dat Iron Maiden gehenkst.
En RnB sommige wel sommige niet.
Outkast - Ms Jackson
das wel mooi |
|
|
|
|