return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
1000!!!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
בימים אלה שמדברים על גסיסת הפורום אני רושם את הודעתי ה-1000 במספר
כן כן הטרד הזה הוא ההודעה ה-1000 שלי בפורום
:)
שנה ו-4 חודש שאני פה עשיתי 1000
טוב זה בגלל שלפחות 8-9 חודשים לא הייתי ממש פעיל פה הייתי רושם 2-3 הודעות בשבוע...
אבל אז התמכרתי...
והתחלתי להנות להכנס לפה כל יום
ואם כל הדיבורים על פורום מת
אני חולה על הפורום הזה
אני חולה על כל אחד ואחד מהמודים שהיו ושנמצאים (כן חן זה כולל אותך אחי!) ואני חולה על האנשים פה
גם על הנצלנים שפה (כן שחר גם עליך אני חולה:D )
וזהו...
בואו נקווה ש-2000 פוסטים אני יחגוג עם השחרור שלי בעוד 8 חודשים

וזהו אנשים...
אני כבר פול זמן מת לכתוב תטרד הזה

אז יאללה תאחלו מזל טוב
ותמשיכו להגיב לפוסטים
והטרד הזה בטח יעלם בים הטרדים תוך שבוע...
זה גורלו המר של טרד לא שימושי

חן- דיר באלאק אל תנעל... יש לי אישור מרועי לטרד הזה:wtf:
DjChook
יווווווווווווו יא זבלללל

אני באתי לנעול !!!
יעני בשביל הבדיחה
וגם בגלל שאתה לא יכול לקרוא לשחר נצלן. הבן אדם מלך
שרוט תחת אבל מלך

בקיצר שיהיה במזל אח שלי.. מי יודע איפה הפורום הזה היה בלעדיך

מזל טוב
Segev
בונא עוד מעט אתה מסיג את רועי :D
חחח שהייה לך במזל טוב אחי עד 2000 והשיחרור ;)
eXeTik
חן יא מוד רשע
:p

אקיצר- המון מזל טוב אחי
זה מכתיר אותך רשמית כוותיק בפורומים
תחשוב על זה כאל טקס הענקה סמל TA
וואי- יכולה להיות כותרת גדולה
(יענו קוסטם טייטל)

סמל TA :D
KosmiK-G8
תודה אנשים
חן תגיד
יש אפשרות כלשהי לשנות את הניק..?
KrazyDJs
פנה ל
swamper
בנוגע לניק..
אני חושב

ומזל"ט..פן ירבו פוסטך המצחיקים :D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ומזל"ט..פן ירבו פוסטך המצחיקים :D


יא צ'ונג בידיוק באתי לכתוב את זה
:D :D :D
H.A.
מזל-טוב!
:)
היעד הבא - 10,000
:D
Shahar
וואלהההה אחייייייי
1000 פוסטים של ירידות על גבי וגאס ורועי פלינרררררר!
1000 פוסטים של הסתלבטות על הפורום של ביו
1000 פוסטים של זיוני שכל על רועי והצבא

ומייייייי נצלן?????????????

מזלטובבבבבבב!
taltul
KosmiK-G8
אחי שיהיה מזל טוב!!!! 1000 פוסטים!!!! פאקינג שיט...אתה נראה לי אחד הוותיקים ואחד הפטפטנים;) פה בפורום.
אבל קח את זה באיזי אחי...כי התכונות הללו רק מועילות לפורום!!!! תמשיך כך באותו קצב!!!
שיהיה עד 2020... ועד השיחרור כמובן...

אחי רק שאלה קטנה...איך אתה יודע בדיוק כמה פוסטים ישך? איפה בודקים את זה?

Dj Black
gever x2 :p

mazal tov :D
MasterP
מזל טוב ושמחה טוב

אילן יא גבר גבר רק 1000?
הייתי בטוח אתה כתבת כבר 3000 אולי 4000
ביום

יאללה אז אחי תמשיך להחזיר את הצבע לפורום
:thepirate :thepirate :thepirate :thepirate :thepirate
גלעד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement