|
Gezellig (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| LOL wie is dat henkie??? |
|
|
| Henkie_henk |
| Dat ben ik.. ik ben dan ook een nerd.. maar das nix nieuws.. ik zie nooit daglicht (okay das echt zo) Vrouwelijk contact? Vrouwelijk.. ff opzoeken op me pc wat dat is.. ow je bedoelt Pr0n.. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dat ben ik.. ik ben dan ook een nerd.. maar das nix nieuws.. ik zie nooit daglicht (okay das echt zo) Vrouwelijk contact? Vrouwelijk.. ff opzoeken op me pc wat dat is.. ow je bedoelt Pr0n.. |
hehe hier zeggen ze ook dat ik een nerd ben, maarja ik luister altijd muziek op de pc, en tegelijkertijd kom ik hier eens, dan ben je tog geen nerd??, btw met de vrouwen zit het wel goed :D:D, alleen jammer dat me ex van die dingen zegt die niet waar zijn over mij :(:( wat ist tog een klote wijf
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
alleen jammer dat me ex van die dingen zegt die niet waar zijn over mij :(:( wat ist tog een klote wijf
GreetZ GERRIT!! |
Henkie kan wel een paar mail-bommetjes sturen als je wilt:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
Henkie kan wel een paar mail-bommetjes sturen als je wilt:D |
GAAF :D:D:D:D:D:D:D:D, ik haar pass van hotmail btw ook nog :-) maar een mailbom zou nie verkeerd zijn :D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
Henkie kan wel een paar mail-bommetjes sturen als je wilt:D |
Waarom wordt ik toch altijd weer geassocieerd met het kleine criminele.. :rolleyes:
contact me ff over msn hehe
Ow ja.. als je op deze site zit en muziek luistert ben je de man :) of vrouw! :p eg waar :D staat ook in de bijbel.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ow ja.. als je op deze site zit en muziek luistert ben je de man :) of vrouw! :p eg waar :D staat ook in de bijbel.. |
ehh wattes.......:conf: :conf: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hehe hier zeggen ze ook dat ik een nerd ben, maarja ik luister altijd muziek op de pc, en tegelijkertijd kom ik hier eens, dan ben je tog geen nerd??, |
slaat op dat stukkie blik :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
slaat op dat stukkie blik :) |
heh, dit vat ik ff niet, of het komt door die breezers :P |
|
|
| DJ_Massive |
je gaat toch niet zeggen dat jehalf dronken achter he pc-tje zit door een paar breezers zit he? oeeiiiiii :p
hehehee lol:eyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
je gaat toch niet zeggen dat jehalf dronken achter he pc-tje zit door een paar breezers zit he? oeeiiiiii :p
hehehee lol:eyes: |
Dat hoort allemaal bij het leven als computernerd eh :stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat hoort allemaal bij het leven als computernerd eh :stongue: |
Neeej, ik was net ff thuis, ff geld halen en toen was ik al weer weg naar de Swetser :), de discotheek hiero |
|
|
|
|