|
Gezellig (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| die goeie ouwe tijd....:( |
|
|
| AlFerox |
tja, er is een hoop veranderd..
(als ik alles zo hoor) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
die goeie ouwe tijd....:( |
Inderdaad!! In de tijd dat de euro's nog van hout waren...... :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Inderdaad!! In de tijd dat de euro's nog van hout waren...... |
tja...en tamponsch van denneappelsch...:stongue: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DjSuez
tja...en tamponsch van denneappelsch...:stongue: |
LOL!! :D :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| ScuL |
haha :D
hoewel ik nog redelijk n00b ben voel ik me hier wel op m'n plaats..
ach.. n00b..? ben zojuist supreme tranceaddict geworden dus het gaat de goeie kant op :p
grtz |
|
|
| franzelare |
nou ik kom ok weer gezellig terug :D
een week lang niet in de buurt van een pc met internet aansluiting geweest dus ik moet ff hard mijn achterstand inhalen :) |
|
|
| mantisnl |
ik kom ook weer ff lekker laat achter deze thread aanhuppelen:cool:
nouw aangezien dak hier niet zo heel vaak kom (daarom ook altijd zo laat in threads te zien ben :D) kan ik duz niet echt oordelen over of het hier gezelliger is geworden.. wel heb ik me rot gelachen over sommige dingen die hier gezegd worden.. zulke humor was d`r eerst nog nie:tongue2
mjaa.. kga weer es verder koeken op TA..
Grtz,
DJ Mantis
ps. ik zeik best vaak over het feit dak zo laat in threads te zien ben of nie?:tongue2 :happy2: |
|
|
| John |
ik heb tegenwoordig nie echt veel tijd meer om te posten:S
maar et zal vast gezelliger zijn dan eerst nu:) als ik deze thread zo leest, vind iedereen iedereen heel erg lief weer:p |
|
|
| blighty |
Hi all,
Ik ben het er ook zeker mee eens, het is nu stukken leuker. Geen vervelende conflicten en dergelijke! :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Ik ben het er ook zeker mee eens, het is nu stukken leuker. Geen vervelende conflicten en dergelijke |
We lijken wel een stel hippies man...:rolleyes: |
|
|
| AlFerox |
Luv, Pies & Heppienes..
..RIESPEK!! :gsmile: |
|
|
|
|