return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Gezellig (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
die goeie ouwe tijd....:(
AlFerox
tja, er is een hoop veranderd..






(als ik alles zo hoor)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Blik
die goeie ouwe tijd....:(


Inderdaad!! In de tijd dat de euro's nog van hout waren...... :p

Met vriendelijke groet.
DjSuez
quote:
Inderdaad!! In de tijd dat de euro's nog van hout waren......


tja...en tamponsch van denneappelsch...:stongue:
mr.marcello
quote:
Originally posted by DjSuez
tja...en tamponsch van denneappelsch...:stongue:


LOL!! :D :D

Met vriendelijke groet.
ScuL
haha :D
hoewel ik nog redelijk n00b ben voel ik me hier wel op m'n plaats..
ach.. n00b..? ben zojuist supreme tranceaddict geworden dus het gaat de goeie kant op :p

grtz
franzelare
nou ik kom ok weer gezellig terug :D

een week lang niet in de buurt van een pc met internet aansluiting geweest dus ik moet ff hard mijn achterstand inhalen :)
mantisnl
ik kom ook weer ff lekker laat achter deze thread aanhuppelen:cool:

nouw aangezien dak hier niet zo heel vaak kom (daarom ook altijd zo laat in threads te zien ben :D) kan ik duz niet echt oordelen over of het hier gezelliger is geworden.. wel heb ik me rot gelachen over sommige dingen die hier gezegd worden.. zulke humor was d`r eerst nog nie:tongue2

mjaa.. kga weer es verder koeken op TA..

Grtz,

DJ Mantis


ps. ik zeik best vaak over het feit dak zo laat in threads te zien ben of nie?:tongue2 :happy2:
John
ik heb tegenwoordig nie echt veel tijd meer om te posten:S

maar et zal vast gezelliger zijn dan eerst nu:) als ik deze thread zo leest, vind iedereen iedereen heel erg lief weer:p
blighty
Hi all,

Ik ben het er ook zeker mee eens, het is nu stukken leuker. Geen vervelende conflicten en dergelijke! :)

Greetings,
Blighty

DjSuez
quote:
Ik ben het er ook zeker mee eens, het is nu stukken leuker. Geen vervelende conflicten en dergelijke


We lijken wel een stel hippies man...:rolleyes:
AlFerox
Luv, Pies & Heppienes..


..RIESPEK!! :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement