return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Prinses Juliana overleden (pg. 2)
View this Thread in Original format
Raymond
quote:
Originally posted by Duke2003
hmm wel jammer dat ze dood is. volgens mij was t echt n goede vrouw

Ja met recht een patriarch, net zoals Bea nog nooit zo'n zuur stel bij elkaar gezien...

Verder neukte haar man alles wat los en vast zat, de buitenechtelijke kinderen zijn niet op 1 hand te tellen. Schei toch uit met die koninklijke poppenkast......
Chicane
ooit van een postzegel gehoord.. :rolleyes:

Bovendien kan het me geen zier schelen, en kom nou niet met die kutvergelijkingen dat het misschien me vriendin kon zijn want dat is dus niet het geval. Ik ken dat mens niet en zij mij ook niet. Beetje kansloos om mij dingen te verwijten :mad:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane

Bovendien kan het me geen zier schelen, en kom nou niet met die kutvergelijkingen dat het misschien me vriendin kon zijn want dat is dus niet het geval. Ik ken dat mens niet en zij mij ook niet. Beetje kansloos om mij dingen te verwijten :mad:

Ja, ooit van postzegels gehoord maar zo had ik het niet gezien.
Denk na voordat je op de replyknop drukt. Maybe kan het jou geen schelen maar anderen wel!
Ook al kent ze jou niet en jij haar niet, wat maakt dat uit? Een beetje freaking respect mag wel eens. Van mensen zoals jij in de samenleving moeten we het maar hebben....... fijn!

Ik verwijt je niets, maar je moet gewoon niet zo lomp reageren. Dat met je vriendin was iig niet zo bedoeld, het ging om het likken.
New Wave
quote:

Dus als het wel het geval zou worden kan het ons ook geen ene moer schelen kansloze tyfusgast. Hoef je het hier ook niet neer te zetten en gaan we dus ook zeker geen medelij met jouw hebben. wat ben jij een sukkel zeg. Ik kots op jouw!!

Altijd naar als iemand dood gaat, ook al ken je iemand niet.
BaRTeZ
94 Jaar, mooie leeftijd. Ik zou er voor tekenen...

R.I.P. Juliana
:(
TimeportE
ik zag een interview met haar op tv, was totaal niet wat ik verwacht had: "ik ga iemand toch ook niet een lelijke leugenaar noemen, zeg dan gewoon mevrouw ik ben het niet met je eens. dat lelijke mogen ze zowizo achter wegen laten"

verder maakt het me niet veel uit, heb niet zoveel met koningshuis. maar toch jammer!
MaGiK54
Heb Juliana nooit bewust meegemaakt als koningin, ik was 1.5 toen Bea koningin werd, maar Juliana komt over als een warme vrouw die het beste voor had met de Nederlandse bevolking en dit ook echt uitstraalde. Hoe kil en zakelijk Bea vaak overkomt, hoe warm en sociaal Juliana overkomt. Ze zal waarschijnlijk gemist worden door een hoop Nederlanders die haar meegemaakt hebben als koningin. Verders is het beter dat ze overleden is, gezien haar leven de afgelopen jaren en 94 jaar is een hele knappe leeftijd om te halen.

Verders wil ik ook nog even wat kwijt over de zoveelste kansloze reply van Chicane. Hierbij bewijs je maar weer eens wat voor kansloze sukkel je bent zeg, beetje respect tonen kan ook wel eens op zijn tijd ook al heb je zelf niks met de persoon in kwestie. En als je toch niks positiefs te melden hebt in dit soort threads, houdt dan gewoon dit soort onzin achterwege en post niks. Het wekt alleen maar irritaties op bij een hoop mensen.
Cosmic
quote:
Jammer, ze likte zo lekker

Dude....kansloos.

R.I.P. Juliana
Subsonik
Ben ik dan de enige die chicane zn reply wel lachen vond??:happy2:

Ik snap heel de commotie niet, 94 jaar, super leeftyd, en dan nu een beetje met zn allen doen alsof het zo erg is dat ze overleden is, bull, ik kan wel wat ergere sterfgevallen bedenken dat dit...
HBtje
quote:
Originally posted by Subsonik

Ik snap heel de commotie niet, 94 jaar, super leeftyd, en dan nu een beetje met zn allen doen alsof het zo erg is dat ze overleden is, bull, ik kan wel wat ergere sterfgevallen bedenken dat dit...

!eens

hijs maybe wat hard, maar opzich idd wel grappig :)

BaRTeZ
quote:
Originally posted by Subsonik

Is het teveel gevraagd om een klein beetje respect te tonen aan iemand die overleden is?

Alsof je pas medeleven mag betuigen als iemand op een erge manier sterft, wat is er mis met jou normen & waarden? :mad:
Chicane
Jongens, open met zn alle een condoleanse voor een bejaardentehuis oke? Zitten zat mensen van dik tegen de 100 waarvoor het klokkie ook tikt... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement