|
Prinses Juliana overleden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Alsof jullie haar regeerperiode hebben meegemaakt en alles over haar weten alsof het jullie eigen oma is :rolleyes:
Ik hou echt me bek niet hierzo, bovendien is dit een TRANCE forum en geen CONDOLEANCE.. mmkay |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
94 Jaar, mooie leeftijd. Ik zou er voor tekenen...
R.I.P. Juliana
:( |

En Chicane:
In mijn ogen hoef je je niet te verdedigen. Ieder zijn mening. Vergeet alleen niet elke moeder heeft kinderen. ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Alsof jullie haar regeerperiode hebben meegemaakt en alles over haar weten alsof het jullie eigen oma is :rolleyes:
Ik hou echt me bek niet hierzo, bovendien is dit een TRANCE forum en geen CONDOLEANCE.. mmkay |
Hij hoeft zich ook niet te verdedigen, maar ik vind het gewoon een trieste mening/opmerking. Kan je best voor je houden.
Ik vind het gewoon ontzettend sneu. Zo'n opmerking is echt zoiets van "Al die kindertjes die doodgaan in de derde wereld boeien mij ook geen , is toch ver weg. Zolang het niemand is die ik ken, of het mij niet overkomt boeit het me allemaal geen ene kloot."
Joh, met dat soort mensen komen we er wel in Nederland.
Hoezo waarden & normen en respect?
Kan wel de link gaan trekken met buitenlanders maar dat doe ik niet.
Ik kan hier gewoon pissed over worden. Hou dan gewoon je mond. |
|
|
| Chicane |
| Als je nou gewoon hierop klikt ben je van al het gemekker af... |
|
|
| dj_spare |
Ik hoor btw net dat die Laurentien aan het bevallen is van een dochter...
moet voor Bea ook raar zijn... je moeder verliezen en nogmaals oma worden binnen 24 uur |
|
|
| Teknikol |
normen en waarden tssss, gebruik die termen nog ff tig keer (net als Balkenende) zodat ze hun kracht helemaal verliezen.
Voor de rest, sja jammer dat ze is overleden natuurlijk. Vind alleen al die docu's weer zo dom...btje teveel van het goede. |
|
|
| Jappio |
ooit van een postzegel gehoord.. :rolleyes:
|
lol vond m in eerste instantie ook niet echt gepast, maar kan er eigenlijk wel stiekum om lachen.
En mijn persoonlijke mening is dat humor & dood bij het leven horen dus dat dit op zich wel moet kunnen.
Echter een opmerking zoals subsonik maakt heeft meer te maken met het niet kennen van je geschiedenis en met de individualisering van de samenleving. Een grote smoel als er zo'n kneus opstaat als pim fortuyn tegen buitenlanders; maar als je je eigen geschiedenis niet kent en van dit soort domme opmerkingen maakt lijkt me dat je zelf maar eens een inburgeringscursus moet volgen. Koningin / Prinses Juliana stond en staat voor de wederopbouw van het land, het is een icoon van het groepsgevoel dat je als nederlander hebt, en de verschillende reacties die bepaalde kneuzen hier geven op haar overlijden vind ik persoonlijk veel over het karakter van de betreffende personen zeggen.
En natuurlijk is het een mooie leeftijd, was het misschien beter voor haar, maar dan nog hoor je dit soort mensen te eren op gepaste wijze..
R.I.P. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Goedkope televisie valt ook wel mee, wat denk je van al die mensen die 's ochtends allemaal opgetrommeld moeten worden om de programmering te reorganisren, verslaggevers die naar Paleis Soestdijk moeten voor live op locatie verslaggeving, Presentatoren die snel naar de studio moeten om een live programma te maken etc.
|
En je vergeet:
Cameramensen, audiotechnici, schakeltechnici, beeldtechnice, productie, lichttechnici, redactie, eindredactie, hoofdredactie, floormanagers, contact met Luxemburg, contact met sale in verband met stoppen commercials, afhuren van studio's, afhuren montageruimte, afhuren edditors enzenzenz, Live verbinding met satalitewagen + technici, Broadcast wagen voor cameraregistratie, streaming van live signaal (en dat is zwaar duur) :) En dat allemaal in 2 uurtjes.
Wat een goedkope televisie uhu :) |
|
|
| SnuggLe |
Als je nou gewoon hierop klikt ben je van al het gemekker af... |
Ik hou nog wel van je hoor ;) |
|
|
| Chicane |
| (K)jes overal waar je ze maar wilt hebben :D |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by New Wave
En je vergeet:
Cameramensen, audiotechnici, schakeltechnici, beeldtechnice, productie, lichttechnici, redactie, eindredactie, hoofdredactie, floormanagers, contact met Luxemburg, contact met sale in verband met stoppen commercials, afhuren van studio's, afhuren montageruimte, afhuren edditors enzenzenz, Live verbinding met satalitewagen + technici, Broadcast wagen voor cameraregistratie, streaming van live signaal (en dat is zwaar duur) :) En dat allemaal in 2 uurtjes.
Wat een goedkope televisie uhu :) |
en de mevrouw van de broodjes :o
:D |
|
|
| HaZZa |
het kan mij ook weinig schelen dat ze dood is, maar toen ik het hele gedoe op tv zag was er wel veel respect voor haar! Dat is toch iets belangrijks waar beplaade personen rekening mee horen te houden.
Als er iemand in jouwn bijzijn dood gaat heeft dat toch indruk op je, daar ga je dan toch ook een klein beetje over nadenken. Persoonlijk vind ik dat de dood van Juliana even belangerijk is dan een oma van 100. Maar ik ga ook niet liggen pieteren dat er per dag honderden mensen dood gaan. |
|
|
|
|