return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Verschuiving in de trance-scene?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Ik wil HardHouse!!! :D:D

*StAmP* *StAmP* *StAmP* *StAmP* gne gne :)
After8
Ik weet wel zeker dat het de hardere kant uit gaat
dat kan in livesets goed horen met stille momenten ,
"en de bass breekt uit"om het maar ff zo te zegge
dan gaat het publiek tog helemaal uit z'n dak!!

dat is mijn view:D :D :D
Trancetunnel
het wordt inderdaad harder, het gaat beetje meer de duitse trance-stijl op aan. Dat vond ik altijd al beter. en de echte Hardhouse vind ik ook wel leuk, maar dan niet de echte UK-hardhouse, daar zit op zich niet veel melodie of zo in. voor even leuk, maar doe mij toch maar meer de Hardere trance. Techno wil ook wel, maar dan moet ie wel lekker stevig zijn en niet te funky zeg maar. lekkere stevige bass er in.
En die muziek van Tiesto is niet mijn stijl, ik vind het vaak te soft.
maar ja...... smaken verschillen.
Supreme Theory
Ik denk dat er inderdaad een verschuiving plaats vindt richting progressive.
Dit is in princiepe geen slecht nieuws zolang uplifting ook maar blijft bestaan.

Juist door het gebruik van verschillende stijlen op 1 cd kan er op een cd een bepaalde sfeer gecreerd worden.

Voor mij begind een goeie cd met een paar uplifting tracks en eindigd met wat zwaardere progressive/hardtrance nummers.

Tiesto's cd's zijn inderdaad mild (denk zelf dat de MAGIK serie altijd uplifting zal blijfen) te noemen maar zijn live sets beginnen toch aardig richting het betere beukwerk te gaan.

een beetje dj weet het publiek aan te voelen en past daar zijn vinylkeuze aan. Tiesto en Armin kunnen dat wel aardig.
Een dj als b.v Jean heeft daar(in mijn ogen) wat meer moeite mee.

GR33tings S.T
Blik
quote:
Originally posted by Supreme Theory
een beetje dj weet het publiek aan te voelen en past daar zijn vinylkeuze aan. Tiesto en Armin kunnen dat wel aardig.
Een dj als b.v Jean heeft daar(in mijn ogen) wat meer moeite mee.

**klapt in zijn handjes**

ik had het niet beter kunnen zeggen (alleen dat "in mijn ogen" had je weg kunnen laten;))
Dj Alpha
Ben ik wel mee eens ja, hoewel Jean niet ALTIJD slecht is.
Meningen zullen verdeeld zijn, maar ik vond m eigenlijk wel kewl op Trance Energy (wat wil je met 4 illies op :))
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ben ik wel mee eens ja, hoewel Jean niet ALTIJD slecht is.
Meningen zullen verdeeld zijn, maar ik vond m eigenlijk wel kewl op Trance Energy (wat wil je met 4 illies op :))

Vond ik ook! En ik was nuchter:cool: ..... Ohnee! Ik was stoned:)
Trancetunnel
Dat ben ik met je eens, vorig jaar op Trance Energy draaide Jean best nog wel stevig, had ik niet zo verwacht eigenlijk. viel me 100% mee van hem
Supreme Theory
Ja sorry hoor...... het zal wel aan mij liggen!

Ik ben van mening dat Jean een oude, dikke lelijke overgehypte DJ is me een gigantische EGO.

Hij heeft in mijn ogen z'n beste tijd gehad.

Hij heeft totaal geen charisma en weet ook niet echt met het pupliek te communiceren of spelen!

Kijk naar bijv. Gielen....o.k hij is commercieel en ook niet 1 van moeders mooiste, maar weet wel hoe hij met een zaal vol met mensen om moet gaan!

Kijk naar Tiesto, Armin, Corsten en Spider willem, mannen met een uistraling!

GR33TINGS S.T
Trancetunnel
Okee, je hebt zeker gelijk.
Jean vind ik ook een dikke arogante zak, bijna net zo erg als die kale Mark van Dale. die platen van hem vind ik ook al niks aan.
Vandaar dat me die set ook zo meeviel op Trance Energy, had ik nooit zo van hem verwacht.
nee, doe mij dan liever Dana of zo, op Shockers & Mystery Land heb ik van haar het meest genoten.

Origin X
Jean draait volgens mij alleen maar platen waar hij geld voor krijgt als hij ze draait, tklinkt weleens leuk horr, maar ik haat zijn daaitechieken, zijn kop, zijn houding en meestal toch ook zijn muziek.

I rest my case...:toothless

Dj Alpha
Nog een paar jaar en hijs de pijp uit de ouwe rukker gheghe :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement