|
רגע...
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| למה שלא תקנה בחנות של לי קופר? אני מכירה מישהו שעובד בחנות ביבנה יוכל לעשות לך הנחה, יש להם אחלה בגדים ומוכרים סופניים!!! לדעתי שווה ביקור, אולי תופתע לטובה:stongue: |
|
|
| Segev |
ניראה לי שלחצת על הלינק הלא נכון...
post replay
פעם הבאה..
תרשמי את עצמך ב
meet the crew
ברוכה הבאה אני ליאור |
|
|
| princess cc |
זה הכפתור הנכון? אני כבר שבוע מנסה לשלוח כאן הודעות גוד דאמט!!!!!!!!!! נעל... מה אני אגיד לך... צ'טערת
בכל אופן תודה על העזרה |
|
|
| Segev |
כן זה הנכון
עם לא שמת לב אז למעלה יש את הסטיקי זה אומר שהטרד לא יורד אף פעם תרשמי שם משפחה מאיפה בת כמה מה שבא לך ועם יש גם תמונה
meet the israeli crew
שמח לעזור |
|
|
| princess cc |
יוווווו אתה מדהים! ככה עוזר לי... אניווי אני קצת איטית בקטעים האלו ייקח לי קצת זמין להבין איך זה עובד... בוא נגיד שכאן זה עוד עבר בסדר [היו לי קטעים הרבה יותר גרועים]
לגבי התמונה.... ממממ עזוב... לא רוצה להבהיל פה ת'אנשים |
|
|
| Shahar |
יוווו מגניב שיש פה עוד פרגית !!!! :)
ברוכה הבאההההה מאמייייי...
אבל בכל זאת אני מת להגשים חלוםםםם.. (אני מחליף את חן כשהיה משתמש רגיל פה)
*Close* |
|
|
| Segev |
| יפה שחר ספאמר לא קטן :D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Segev
יפה שחר ספאמר לא קטן :D |
טוב שלא שלחת עוד 10 פוסטים של אותו דבר
(+1 post for me yeeepeeee)
:D |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Shahar
יוווו מגניב שיש פה עוד פרגית !!!! :)
ברוכה הבאההההה מאמייייי...
אבל בכל זאת אני מת להגשים חלוםםםם.. (אני מחליף את חן כשהיה משתמש רגיל פה)
*Close* |
חן היה ספאמר, אבל לא עד כדי כך
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Eitan E |
| זה מאמץ קשה אבל אנשים מנסים לעקוף את רועי ומנסים להיות מלך הפוסטים;) |
|
|
| Segev |
חחח אני מבטיח לכם שהוא לא שם לב בכלל שהוא בסה"כ לחץ על
submit
4 פעמיים אני בטוחל שהוא לא התקוון לרשום יותר מפעם אחת
:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
חחח אני מבטיח לכם שהוא לא שם לב בכלל שהוא בסה"כ לחץ על
submit
4 פעמיים אני בטוחל שהוא לא התקוון לרשום יותר מפעם אחת
:D |
כן ברור
ואני מגדל בבית שתי גירפות וקרנף טיבטי:D |
|
|
|
|