| Shahar |
אוווווווופפפפפפפפססססססס !!!!!!!
נכנסתי לראות מה כתבו פה וראיתי תמליון הודעות שלי...
אז כמו ש
segev
שכתב
באמת זה לא היה הכוונה ולחצתי כנראה מלא פעמים על
sumbit
וזה שלח מלא..
זה לא היה החיקוי של חן...
מה שאמרתי לגבי חן זה בגלל ה
*closed*
שהוא כל הזמן היה כותב לפני טרד שרועי הולך לסגור :)
בכל מקרה מחקתי את כל הפוסטים שהוספתי בטעות וסורי על הבלאגן...
עכשיו נראה אם זה יעבוד..
*Closed* |
|
|