| lonne |
Jag vet att det sällan disskuteras musik i svenska sektionen, men titt som tätt nämns en del nya armin samt ferry produktioner.
Jag tänkte därför att det skulle vara intressant att höra vad ni tycker om denna låt?
För er som inte hört den, bör tillägas att det är BT som sjunger och tiesto som producerar! |
|
|