return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Tiesto feat BT-Love Comes Again.
View this Thread in Original format
lonne
Jag vet att det sällan disskuteras musik i svenska sektionen, men titt som tätt nämns en del nya armin samt ferry produktioner.

Jag tänkte därför att det skulle vara intressant att höra vad ni tycker om denna låt?

För er som inte hört den, bör tillägas att det är BT som sjunger och tiesto som producerar!
dbl
har inte hört :/
Sorrow
Fick hem promon igår.. Jag gillar den som fan själv.
staz
duger i krig :)
St_Andrew
ladda just hem den :) var soft :)
DJ_Laszlo
Tankade också hem den....diggar starkt...någon som vet om den är släppt ännu eller inte? Skulle gärna vilja ha den på 12:a...finns inte på chemical ännu :(
Sorrow
Släpps i mitten av april.
x-dream
Helt okej låt imo...

Gillar Mark Norman remixen skarpt...
ShyTrance
har inte kunnat få tag på den :(
skulle någon kunna uploada den nånstans?
St_Andrew
quote:
Originally posted by ShyTrance
har inte kunnat få tag på den :(
skulle någon kunna uploada den nånstans?


lägger upp original och norman på steves ftp :)

RebeL9
enda orsaken att skaffa denna är att höra BT's sköna stämma. den killen måste vara en av de få producenter som kan producera bra och sjunga bra :)
Mark Normans remix var bättre än a-sidan ;Q
ShyTrance
tack st_andrew

låten va inte något speciellt =/
m norman remixen va bättre än original i alla fall
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement