|
טרד פוליטיקה
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
אני פותח טרד פוליטיקה לאור האירועים של היום
למרות שאני לא חובב פוליטיקה ומשתדל כמה שיותר מלשמוע יותר מידי
אבל זה עוד טרד שאוליי יחיה את הפורום
לפי דעתי ,ברור שהגיע לבן זונה למות אבל במקום להרוג אותו היינו
צריכים להשאיר אותו בכלא שיירקב שם
ואנשים בכלל רציתי לדעת מה הדעה שלכם לממשלת אחדות אם תהיה
,מה יהיה בהמשך חוץ מהסלמה ושהדולר והאירו יעלו ואולי ניתוק קשרים דיפלומטיים עם מס' מדינות...
מציאות עם עצירות
:eek: |
|
|
| arik |
המצב קשה קשה!
אומנם חיסלנו את ראש החמאס!
אבל נראה לי עכשיו באמת לא יהיה להם אלוהים
כמו המחבל שהתחיל לחתוך אנשים עם גרזן |
|
|
| AnthemFreak |
נראה לי שכולם מסכימים שמגיע לו למות..
אני רק מקווה שההשלכות לא יהיו קשות מדי
אמרו בחדשות כל מיני דעות והצהרות של אנשים מכל מיני מדינות
ואירן שתומכת כלכלית בחמאס וכו'.. אחד שם אמר שצריך להשמיד את היהודים!!
זה משפט די מסוכן.. |
|
|
| KrazyDJs |
לדעתי עשו טעות שהרגו אותו
במילא עוד שבוע שבועיים הוא היה חי נראה לי
הבן אדם בכל מקרה בן 2000 ועוד מעט מת
אז למה להרוג אותו ולהתחיל שרשרת פיגועים שתבוא בקרוב?
לא חשבו על זה כנראה |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לדעתי עשו טעות שהרגו אותו
במילא עוד שבוע שבועיים הוא היה חי נראה לי
הבן אדם בכל מקרה בן 2000 ועוד מעט מת
אז למה להרוג אותו ולהתחיל שרשרת פיגועים שתבוא בקרוב?
לא חשבו על זה כנראה |
אחי.. מה זאת השטות שכתבת עכשיו?
אתה צוחק או משו? |
|
|
| -CosmicFire- |
ראסמי אילאור מאיפה הבאת את זה???
עדיף היה לחכות שימשיך להוציא פיגועים הבן זונה הזה??
היום אנשים חיים גם עד גיל 100...
תראה את שמעון פרס בן 80 ועובד כמו בן 40...
אי אפשר לדעת מתי בן אדם מת.............
לפי דעתי זה היה צעד נכון ואני סומך על הצבא שלקחו את כל ההשלכות שיקרו מזה בחשבון! |
|
|
| Rising |
| נדפקנו מספיק מטננבאום הבן שרמוטה הזה!!!! אז לדעתי לחסל את יאסין היה בהחלט במקום... כי פרייארים כבר יצאנו!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
במילא עוד שבוע שבועיים הוא היה חי נראה לי
הבן אדם בכל מקרה בן 2000 ועוד מעט מת
אז למה להרוג אותו ולהתחיל שרשרת פיגועים שתבוא בקרוב?
לא חשבו על זה כנראה |
??? למה לכתוב דברים שלא יודעים
הוא בכלל היה בן 47, משהו כזה
זה שהוא נראה זקן, זה בגלל שהוא עבר תאונת דרכים קשה, חבל שלא מת, היה חוסך לנו טילים
?ולמה אתה חושב שלא חשבו על זה
זה לא שזאת הפעם הראשונה, כבר ניסו לחסל אותו
מה נראה לך, שלא חשבו על זה פעמיים
כתבת שטות
ובכלל עשינו טעות ששיחררנו אותו מהכלא בישראל, פחדו שהוא ימות בכלא
יצא מהכלא המשיך לחיות עד היום
ובאמת עכשיו לא יהיה להם אלוהים
אי אפשר לדעת מה יהיה עכשיו
זאת צומת דרכים ממש ממש חשובה שלנו, של ישראל
נראה מה יהיה מעכשיו והלאה
בתקווה שיהיה בסדר |
|
|
| KrazyDJs |
בן 67
my bad
בואו ותירו בי :\ |
|
|
| H.A. |
לפי דעתי, הסיבות לחיסול הן בכלל לא ביטחונית --->
שרון נכנס לעניין היציאה מעזה באופן רציני יותר ויותר, מה שגורם לבריחה של התומכים בו ולכן הוא היה חייב להחזיר את הקולות האלו איכשהו, וזו הייתה דרכו (הטיפשית ביותר אני חייב לציין)
אחרי הכל, לחמאס לא חסרה מוטיבציה להוציא פיגועים, ועכשיו - בטח ובטח שלא...
כתוצאה מזה נסבול? לא ממש מעניין אותו, כמו שאנחנו סובלים מעוד 1001 דברים ולא ממש שמים עלינו...
ושלא תבינו אותי לא נכון, לכבל- בן כלב הזה מגיע למות, רק חבל שהתזמון כ"כ גרוע
:rolleyes: |
|
|
| skelz |
דיברו פה על תגובות..
אז הנה לכם תגובה:
ברחוב יפת ביפו התקבל דיווח על בן מיעוטים שתקף נוסעי אוטובוס באמצעות סכין. המשטרה בדרך למקום.
2 פצועים קל..
ואתם יודעים מה..
טוב שהוא מת..
כולם לצידנו בחיסול הזה
אירופה לא גינתה את החיסול
ומן הסתם.. החיסול לא היה יוצא ללא אישור של ארה"ב
אז ברור שגם משם יש הסכמה :)
יש לי רק משפט אחד להגיד:
כל הכבוד לצה"ל! |
|
|
|
|