|
Impulz Outdoor 26 juni
|
View this Thread in Original format
| basvh |
HQ line up: proteus, amber d, jp,tom,lab 4 live, scot project, organ donors, EDDIE HALIWELL more tba.
line up is nu al masterlijk!!! en dan moet de rest nog komen! |
|
|
| Bailey |
Ziet er zeker niet verkeerd uit. Met name Eddie Halliwell wil ik wel een keertje live meemaken. Heb zijn EM van mei 2003 inmiddels grijs gedraaid.
Waar wordt dit ook alweer gehouden? |
|
|
| basvh |
| bussloo nabij apeldoorn, zwaar vet terrein met bossen, strand en een groot meer |
|
|
| magrec |
| ik ga alleen als ik weer gratis kaartjes krijg :D |
|
|
| Valhalla |
| altijd een feestje met scott, heerlijk hoe hij met zijn publiek speeld |
|
|
| jp |
Bussloo... kan me Mysteryland 1997 daar nog herinneren: het meest modderige ID$T feest ooit :D
Leuke locatie :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Bussloo... kan me Mysteryland 1997 daar nog herinneren: het meest modderige ID$T feest ooit :D
Leuke locatie :) |
2002 was ook vet, yoji die net ding a ling erin pleurde en de zon net opkwam, de laatste lazer beams schoten door de lucht. Vorig jaar was ook vaag met al die mist! |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Valhalla
altijd een feestje met scott, heerlijk hoe hij met zijn publiek speeld |
Ik vind het altijd maar een dooie lul in vergelijking met Tommy.
| quote: | | 2002 was ook vet, yoji die net ding a ling erin pleurde en de zon net opkwam |
Zeker een van mijn kippevelmomenten, heb wel een nare smaak in me bek hange van dat jaar maar de oorzaak is bekend.
Ik zal hier wegens familieredenen niet bijzijn ook al spreekt de lineup me eeeeeeeeeergg aan (op harddance gebied dan he):D :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
Ik vind het altijd maar een dooie lul in vergelijking met Tommy.
|
idd scot staat meestal beetje schaap achtig te grijnzen. Qua dj skills zit er wel stijgende lijn in al vind ik shokk toch heel wat beter dan scot p |
|
|
| Remy D |
| Hier ga ik zeker wel weer heen!! :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Bailey
Ziet er zeker niet verkeerd uit. Met name Eddie Halliwell wil ik wel een keertje live meemaken. Heb zijn EM van mei 2003 inmiddels grijs gedraaid.
Waar wordt dit ook alweer gehouden? |
Ik heb 'm een paar maanden geleden in de Matrixx gezien...
Hij begon met 2 leuke techno plaatjes en ging toen verder met fakking hardstyle :whip:
toen zijn we naar huis gegaan:nervous:
btw hij kan wel leuk met de knopjes en schuifjes kutten |
|
|
|
|