|
dj Antiphus live @ ID&T RAdio
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| sorry, dan moet ik eten:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
sorry, dan moet ik eten:) |
geef de kleintjes ook eens een kans: hij is beter dan Tiesto, als je dat maar weet:eyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
geef de kleintjes ook eens een kans: hij is beter dan Tiesto, als je dat maar weet:eyes: |
was maar een grapje (sorry, smileys vergeten) ik al het proberen niet te vergeten |
|
|
| Eye-Riz |
wens m succes :D
denk niet dat ik dan tot het land der levenden behoor, aangezien we feestje hebben, maar laat ff weten wanneer ie nog meer draait, proberen we een keer te komen luisteren :D |
|
|
| Miss Proximus |
t Is éénmalig, in de Talentroom, maar als ie 1 van de 3 besten is, draait op de Talentroom van TE, dussssss daar wel komen rizzie :)
ennu...ik neem t op en dan komt t hopelijk op deze site bij de downloads te staan en anders wel bij de promo whores :D (pleezz haha)
ennu blikkie:
| quote: | Originally posted by Blik
was maar een grapje (sorry, smileys vergeten) ik al het proberen niet te vergeten |
ik ken je toch? ik wilde je nie flamen ofzo, ik maakte ook een grapje :) friends? (K) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Je kunt het ook gewoon opnemen. Of dat zal iemand ook wel doen denk ik. Een vriend van een meisje dat ik ken heeft ook net een HH cd opgenomen bij een platenrecord. Die CD krijg ik morgen, dus als het wat is zal ik proberen er iets leuks mee te doen!!
GReeTZ |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik ken je toch? ik wilde je nie flamen ofzo, ik maakte ook een grapje :) friends? (K) |
tuurlijk friends........ik zag het ook niet als een flame:)ik hoop dat je friend bij de top 3 komt |
|
|
| Miss Proximus |
Ik oooooooohooooooook :D

wooooops, sowwy...:toothless
Ik wil alleen de thread ff bovenaan houwe :)
ff allemaal.... , alle dames (welke? ow...donna en riz) ff.... , alle heren ff...
ok doei |
|
|
| DJ_Massive |
toppie!!
als ik het niet vergeet ga ik ook ff luisteren naar dj antiphus,
wish him luck
greetz!!:cool: |
|
|
| M5 |
| dat ga ik zeker ff uitchecken!!!:cool: :cool: |
|
|
| Henkie_henk |
| Ow fuk t is zondag pas lol.. ook goed.. zondag.. :D |
|
|
|
|