return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
dj Antiphus live @ ID&T RAdio
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Jaja...mijn vriendje wordt beroemd :D

Zondag 19 Augustus, tussen 6 en 7!!

Of lees deze thread:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=17022

Doei!!! X Prox
Blik
sorry, dan moet ik eten:)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
sorry, dan moet ik eten:)


geef de kleintjes ook eens een kans: hij is beter dan Tiesto, als je dat maar weet:eyes:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


geef de kleintjes ook eens een kans: hij is beter dan Tiesto, als je dat maar weet:eyes:


was maar een grapje (sorry, smileys vergeten) ik al het proberen niet te vergeten
Eye-Riz
wens m succes :D
denk niet dat ik dan tot het land der levenden behoor, aangezien we feestje hebben, maar laat ff weten wanneer ie nog meer draait, proberen we een keer te komen luisteren :D
Miss Proximus
t Is éénmalig, in de Talentroom, maar als ie 1 van de 3 besten is, draait op de Talentroom van TE, dussssss daar wel komen rizzie :)

ennu...ik neem t op en dan komt t hopelijk op deze site bij de downloads te staan en anders wel bij de promo whores :D (pleezz haha)

ennu blikkie:

quote:
Originally posted by Blik


was maar een grapje (sorry, smileys vergeten) ik al het proberen niet te vergeten


ik ken je toch? ik wilde je nie flamen ofzo, ik maakte ook een grapje :) friends? (K)
!_PeTrUs_!
Je kunt het ook gewoon opnemen. Of dat zal iemand ook wel doen denk ik. Een vriend van een meisje dat ik ken heeft ook net een HH cd opgenomen bij een platenrecord. Die CD krijg ik morgen, dus als het wat is zal ik proberen er iets leuks mee te doen!!

GReeTZ
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


ik ken je toch? ik wilde je nie flamen ofzo, ik maakte ook een grapje :) friends? (K)


tuurlijk friends........ik zag het ook niet als een flame:)ik hoop dat je friend bij de top 3 komt
Miss Proximus
Ik oooooooohooooooook :D



wooooops, sowwy...:toothless

Ik wil alleen de thread ff bovenaan houwe :)

ff allemaal...., alle dames (welke? ow...donna en riz) ff...., alle heren ff...

ok doei
DJ_Massive
toppie!!

als ik het niet vergeet ga ik ook ff luisteren naar dj antiphus,

wish him luck

greetz!!:cool:

M5
dat ga ik zeker ff uitchecken!!!:cool: :cool:
Henkie_henk
Ow fuk t is zondag pas lol.. ook goed.. zondag.. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement