return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
foto med kommentar tråden
View this Thread in Original format
Dioxys
En idé kom till mig precis om att starta tråden :)

gillar kommentarer på bilder i t.ex. tidningar å vi har ju en del jävligt roliga människor hä :)

du kan ta ett festfoto t.ex. eller något liknande :) skriver sen kommentaren under elle så :)


exempel:

http://www.liquidsunset.org/photo_a...19.steve.18.jpg

du har nog fått i dig lite mycket gumman

jag själv har ingen större talang :) men försök bräcka mig då! ;)

liquidsunset hade tydligen svårt för att länka bilder : P
Kongo_kim
img /img

inom klammrar
Sorrow
Tror inte l.s. tillåter direktlänkning.

Caption threads är iof vanligtvis roliga, men du får nog gräva upp en roligare bild..
jofawe
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/stundenshetta.jpg

hmm..
Kan säga, som kort bakgrund, att tjejen har en väldigt pipig och ljus röst, och killen har mörk ... haha
SteveTranz4ever



:toothless // Steve
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever



:toothless // Steve


LOL @ PET flaska :D
reveal
Hahahaha, så jävla mogen bild :stongue: Haft mkt att göra på jobbet idag steve? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Hahahaha, så jävla mogen bild :stongue: Haft mkt att göra på jobbet idag steve? ;)
Som fan... de e därför jag e slut i huvvet nu... :D

Humor grabbar.... humor :)
dbl
hahahaha.. fan va nice steve :p
dj_hysterix
Ska leta efter lite bilder :) Förövrigt brukar kenny va ganska grym med kommentarerna;) :D

Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever



:toothless // Steve


hahaha :haha: Som tur är finns det folk som stoppar in värre saker än så i käften ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
hahaha :haha: Som tur är finns det folk som stoppar in värre saker än så i käften ;)



Men Laszlo .. du har rätt stort gap =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement