|
foto med kommentar tråden
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
En idé kom till mig precis om att starta tråden :)
gillar kommentarer på bilder i t.ex. tidningar å vi har ju en del jävligt roliga människor hä :)
du kan ta ett festfoto t.ex. eller något liknande :) skriver sen kommentaren under elle så :)
exempel:
http://www.liquidsunset.org/photo_a...19.steve.18.jpg
du har nog fått i dig lite mycket gumman
jag själv har ingen större talang :) men försök bräcka mig då! ;)
liquidsunset hade tydligen svårt för att länka bilder : P |
|
|
| Kongo_kim |
img /img
inom klammrar |
|
|
| Sorrow |
Tror inte l.s. tillåter direktlänkning.
Caption threads är iof vanligtvis roliga, men du får nog gräva upp en roligare bild.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
:toothless // Steve |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
:toothless // Steve |
LOL @ PET flaska :D |
|
|
| reveal |
| Hahahaha, så jävla mogen bild :stongue: Haft mkt att göra på jobbet idag steve? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Hahahaha, så jävla mogen bild :stongue: Haft mkt att göra på jobbet idag steve? ;) | Som fan... de e därför jag e slut i huvvet nu... :D
Humor grabbar.... humor :) |
|
|
| dbl |
| hahahaha.. fan va nice steve :p |
|
|
| dj_hysterix |
| Ska leta efter lite bilder :) Förövrigt brukar kenny va ganska grym med kommentarerna;) :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
:toothless // Steve |
hahaha :haha: Som tur är finns det folk som stoppar in värre saker än så i käften ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hahaha :haha: Som tur är finns det folk som stoppar in värre saker än så i käften ;) |
Men Laszlo .. du har rätt stort gap =) |
|
|
|
|