return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
יצאת חומוס ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by yahel222
3.חומוס גבעתיים. קצת יותר פשוט פה מדובר בחומוס....לא יודע איזה תוספות יש בדיוק אבל בפלוס שהוא פתוח עד הערב. בכל אופן זה ברחוב וייצמן פינת כצנלסון אכן אחד החומוסים הטובים

ראסמי!!!!
חומוס בן זונהההה
כל פעם אמא שלי מביאה הביתה חצי קילו בקופסא ככה משו טוב
אני מסיים את זה ביום:)
אני פריק של חומוס..

quote:
Originally posted by Shahar
ד"א יש שוארמה ליד דיזינגוף סנטר עם שתיה חופשייייי

חחחח כן!! אחי אכלתי שם לפני 4 ימים ככה
יש שתייה חופשיי נראה לי אני וחברים שלי טחנו את כל הלימונדה שם
למה הזונות האלה מדללים את הקולה וכל אלה.. זה כאילו אתה שותה מים עם קצת קולה ולא הפוך

אבל הבשר שם אלוהי!!
הקבב הכי טעים שאכלתי

ומי שמכיר סמי ובניו ברחוב בן גוריון.. זה בגבול של רמת גן/גבעתיים
אי אפשר לדעת מזה שם.. חצי חצי:)
יש שם בשר בן זונהההה
arik
קודם כל
מורם אתה גבר גבר

דבר שני אני הולך בדרך כלל עם חברים
או לחומוס אשכרה בתל אביב בירקון שם
או לאבו חסאן ביפו


בן בן בן זונה של חומוס
ועשיו אני רעב בגללכם
אבל חומוס עושה לי עצירות
פאק
Eitan E
quote:
Originally posted by arik



בן בן בן זונה של חומוס
ועשיו אני רעב בגללכם
אבל חומוס עושה לי עצירות
פאק


שלא נדבר על זה שיום אחריי שאתה אוכל חומוס אתה צריך ללכת להרים להתבודד מאנשים בגלל הנודים-יוסופים

ובכלל - אני קצת מפחד ללכת לאכול חומוס אצל ערבים כי אתם יודעים שנגמר
להם השמן זית אז הם לא שמים שמן מנועים הם שמים משהו אחר - אני חושב שאתם יודעים למה אני מתכוון
:wtf:
Sniper
טוב אלי קרוואן משהו בסט!!!!
בדלתא אל כרמל, איך שרושמים את זה
גם יש להם חומס משהו בסט!
בנוגע לרעננה יש תתנעמי הזה
לא הכי אהבתי האמת.. אשכרה יציקה בבטן

יש את אבו חסאן בהרצליה ששם בין הטיעמים שאכלתי
ולפעמים אח שלי מביא לי מירושלים חומוס וה' ישמור הדבר הכי טעים שאכלתי!!!!
ניראה לי קוראים לו
אבו שוקרי או משהו כזה

בנתניה יש גם אחד שפתוח כבר איזה 40 שנה
הוא עושה 2 נגלות של חומוס וסוגר..
הוא היה פעם אם אני לא טועה בתוכנית של גיל חובב
וזה באמת טעים חבל על הזמן
מומלץ בחום!!!
KrazyDJs
דליית אל כרמל


ו Origin
לפי מה שהבנתי יש 2 תיאוריות

1. שרפו דגל של פלשתין בפנים, ובטעות נשרף המקום
2. בזמן שהוא הכין את הפיתות או משהו נשרף הכל

מה שנשאר שם זה רק המעמד שיש הזה :wtf:
coby
חומוס צנוברר ! בגדרה..

חומוס בןןן זונה

!!!
oDrori
quote:
Originally posted by coby
חומוס צנוברר ! בגדרה..

חומוס בןןן זונה

!!!

צנובר אכלתי בת"א נראה לי... אחלה בחלה של מקום
Ariels
הכל רק לא חומוס אחלה, שונא אותו

יש לו טעם של חומר משמר


החומוס הכי טוב שאני טעמתי היה בטול כרם אבל לשם כבר אי אפשר ללכת
למי שיוצא לעבור שם, אז מגיעם למת"ק ולוקחים שמאלה, נכנסים בכביש הראשון ימינה ועל הצומת הראשונה יש מסעדה עם שתי קומות
בגדול יש שם חומוס וכבש וף הדרף ויש להם שם מלא מדפים עם ראשים לנרגילה, רק לבחור טעם ומליקים לך אחת במקום....
Origin
כן... גם אני לא סובל חומוס אחלה ..גועל נפש.!

quote:
Originally posted by KrazyDJs
דליית אל כרמל


ו Origin
לפי מה שהבנתי יש 2 תיאוריות

1. שרפו דגל של פלשתין בפנים, ובטעות נשרף המקום
2. בזמן שהוא הכין את הפיתות או משהו נשרף הכל

מה שנשאר שם זה רק המעמד שיש הזה :wtf:


Origin = איגור

מי שרף דגל של פלסתין ???
לא ניראה לי שהאפשרות השניה הגיונית ..למה המקום הזה החזיק איזה 15 שנה בלי להישרף אז קשה להאמין שפתאום איזה פיתה שם הציתה הכל ..:)
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחח כן!! אחי אכלתי שם לפני 4 ימים ככה
יש שתייה חופשיי נראה לי אני וחברים שלי טחנו את כל הלימונדה שם
למה הזונות האלה מדללים את הקולה וכל אלה.. זה כאילו אתה שותה מים עם קצת קולה ולא הפוך

אבל הבשר שם אלוהי!!
הקבב הכי טעים שאכלתי


חחחחח טעמתי רק שוארמה
הם שמים קצת אבל חפיף
איזה ליגה להתנחל שם ולקום למלא שתיה כל פעם
:)

luckystrike
טוב אז לכל הטועים פה שחושבים שהם מבינים בחומוס
אבל כנראה שהם לא כל כך :

quote:
Originally posted by yahel222
כולם חלשים
קבל תדירוג:

1.ללא כל ספק אבו חסן ביפו
ואל תביא לי שום קראוון ונעליים
יש שני סניפים כמובן שהישן טוב יותר ובימים היפים שלפני האינתיפאדה היית יכול לראות שם אנשי עסקים וסלבריטים יושבים על המדרכה עם צלחת חומוס. גם כיום יש מספיק סלבס אצלו. אבל להקדים כי הוא מכין בבוקר ושנגמר החומוס הוא סוגר שזה היום חלש גג 2. בד"כ באחד בצהריים כבר סגור אה ומומלץ חומוס סבחה וזה בא עם בצל ובצלחת בצד רוטב שום כזה משהו מדהים
מחיר - 13 ש"ח


יא מעפן השם השני של עלי קראוון זה אבו-חאסן !
זה אותו מקום יא טמבל ! קיצר יצאת חומוס דותן !
אני מופתע ממך אח שלו ...
איפה הידע הקולינרי ?
וראסמי היו ימים שהייתי קטן והיה גשם זלעפות ברחוב הקטן ביפו
ומלא אנשי עסקים מנגבים בחוץ על המדרכה חומוס עם מטרייה ... מטורף.
הסבחה שלו זה המנה הכי טובה שהמציאו ... אין על זה !
ומהמחיר 12 אחי לא 13 ! לפחות לפני שבועיים שהייתי שם אלא
אם כן הקקות העלו שוב !
איפה הימים שעלתה 9 שקל מנה !
באמת מי שלא ניסה את החומוס הזה לא טעם חומוס בחיים שלו ...
והחומוס של גבעתיים באמת אחלה.

quote:
Originally posted by markfeldman
עוד ט'רד שלא קשור למוסיקה...

נו מה הבעיה אחי?
כמקים הפורום הזה אני יכול להגיד שתמיד
לא מזיק להיכנס לפה לקרוא על החוקים (שונא את המילה הזאת) גם
וותיקים וגם חדשים... :)

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=20436

ושחר אחי תודה חולה עלייך !

quote:
Originally posted by skelz
כנס לחליל ברמלה..
חומוס פצצה.. אן מה להגיד
אני מת על החומוס שם



מכיר אחי ! באמת חומוס בן זונה
וגם השיפודים לא רעים !
השרות די חרבנה אבל ...

quote:
Originally posted by Rising
רק בירושלים תמצא חומוס אמיתי....


אבו-חסן עלי קראוון ביפו מכניס את כל ירושליים לפי-הטבעת ...
הבן אדם מכין יותר מ60 שנה חומוס ...
שהוא נולד הוא צעק "מסבחה" ...

quote:
Originally posted by oDrori
מורן, אסא יא נקניק.
תה לא מתקשר


צודק אחי !
טעות שלי אני מקווה ששבוע הבא יהיה לי זמן אחד הערבים ...
מבטיח !

quote:
Originally posted by arik
קודם כל
מורם אתה גבר גבר

דבר שני אני הולך בדרך כלל עם חברים
או לחומוס אשכרה בתל אביב בירקון שם
או לאבו חסאן ביפו


בן בן בן זונה של חומוס
ועשיו אני רעב בגללכם
אבל חומוס עושה לי עצירות
פאק


חולה עלייך אריק !
מתי תצטרף לאס"א עם עודד ?
Hell_Copter
עכשיו הייתי באיזה בסיס מה קוראים אותו תבץ

לא הייתה ארוחה אחת שם בלי חומוס!!
התחיל להשבר לי כבר הזין מחומוס...
אבל מה שכן... שאין פתאום בארוחות חומוס זה משגע את התחת...

מוזר... הנוער של היום :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement