|
יצאת חומוס ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עכשיו הייתי באיזה בסיס מה קוראים אותו תבץ
לא הייתה ארוחה אחת שם בלי חומוס!!
התחיל להשבר לי כבר הזין מחומוס...
אבל מה שכן... שאין פתאום בארוחות חומוס זה משגע את התחת...
מוזר... הנוער של היום :wtf: |
חומוס של הצבא זה חומוס טוב?
לא טעמתי בחיים אבל לא יודע
אני אוהב את המיוחדים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
חומוס של הצבא זה חומוס טוב?
לא טעמתי בחיים אבל לא יודע
אני אוהב את המיוחדים |
נראה לי זה חומוס שמיר...
אבל לא סגור על זה
לפחות מה שהיה בבסיס ההוא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לי זה חומוס שמיר...
אבל לא סגור על זה
לפחות מה שהיה בבסיס ההוא... |
אההה נחמד
איזה חומסיות טובות יש במרכז בשישי בלילה לקראת הבוקר?
מתאים לי חומוס היום אחרי יציאה |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחח טעמתי רק שוארמה
הם שמים קצת אבל חפיף
איזה ליגה להתנחל שם ולקום למלא שתיה כל פעם
:) |
חחחח כןןן אהההההה
שאלתי את אחד העובדים אם אכפת לו אני יבוא עם ג'ריקנים ויתחיל למלות:)
חחח הוא חייך.. חשב אני צוחק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחח כןןן אהההההה
שאלתי את אחד העובדים אם אכפת לו אני יבוא עם ג'ריקנים ויתחיל למלות:)
חחח הוא חייך.. חשב אני צוחק |
חחחחחחחחחחחחחח
תיודע שתיכול לבוא עם חבר ולשלם חצי חצי ושניכם תשתו
הם לא יכולים לדעת בחיים |
|
|
| VelenZ |
בג'לג'וליה יש תחומוס הכי טוב בארץ :)
זה בכניסה , קוראים למקום 24 |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחח
תיודע שתיכול לבוא עם חבר ולשלם חצי חצי ושניכם תשתו
הם לא יכולים לדעת בחיים |
חחחחחחח
מוח חסכני יש לך!
| quote: | Originally posted by VelenZ
בג'לג'וליה יש תחומוס הכי טוב בארץ :)
זה בכניסה , קוראים למקום 24 |
לא שווה למות בשביל חומוס:D |
|
|
| VelenZ |
| חחח גם נכון אבל עדיין :p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחח
מוח חסכני יש לך!
לא שווה למות בשביל חומוס:D |
חחחח חשבנו על זה אתמול ...
אתה יודע על המבצע "תאכל כמה שתרוצה" בפיצה מטר?
שם קשה לזיין אותם אבל אפשר
הם בני זונות..
הם לא מביאים לך עוד פיצה עד שניקית תצלחת
והם בודקים שחברשך לא אוכל גם
והם לא מרשים להכניס שתיה מבחוץ
שרמוטות
אבל אפשר להצליח לאכול שני אנשים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחח חשבנו על זה אתמול ...
אתה יודע על המבצע "תאכל כמה שתרוצה" בפיצה מטר?
שם קשה לזיין אותם אבל אפשר
הם בני זונות..
הם לא מביאים לך עוד פיצה עד שניקית תצלחת
והם בודקים שחברשך לא אוכל גם
והם לא מרשים להכניס שתיה מבחוץ
שרמוטות
אבל אפשר להצליח לאכול שני אנשים |
עדיין יש את המבצע הזה?
זה היה אחלה מבצע... פעם הורדתי מטר!!
וחברים שלי ישבו ים אנשים בשולחן והיו יותר מכמה שלא שילמו ואכלו |
|
|
| AnthemFreak |
חחח וואלה
לא יודע על זה ממש למה פיצה מטר אכלתי רק פעם אחת ועוד הזמנתי מהבית
אז אין ניסיון בתחום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדיין יש את המבצע הזה?
זה היה אחלה מבצע... פעם הורדתי מטר!!
וחברים שלי ישבו ים אנשים בשולחן והיו יותר מכמה שלא שילמו ואכלו |
איך המקום עצמו גדול?
איפה שאנחנו היינו זה מטר על מטר
קשה לפספס
אלא אם כן הולכים 2 ואחד יושב עם הגב ומסתיר |
|
|
|
|