return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
יצאת חומוס ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו הייתי באיזה בסיס מה קוראים אותו תבץ

לא הייתה ארוחה אחת שם בלי חומוס!!
התחיל להשבר לי כבר הזין מחומוס...
אבל מה שכן... שאין פתאום בארוחות חומוס זה משגע את התחת...

מוזר... הנוער של היום :wtf:


חומוס של הצבא זה חומוס טוב?
לא טעמתי בחיים אבל לא יודע
אני אוהב את המיוחדים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חומוס של הצבא זה חומוס טוב?
לא טעמתי בחיים אבל לא יודע
אני אוהב את המיוחדים


נראה לי זה חומוס שמיר...
אבל לא סגור על זה

לפחות מה שהיה בבסיס ההוא...
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי זה חומוס שמיר...
אבל לא סגור על זה

לפחות מה שהיה בבסיס ההוא...


אההה נחמד
איזה חומסיות טובות יש במרכז בשישי בלילה לקראת הבוקר?
מתאים לי חומוס היום אחרי יציאה
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחח טעמתי רק שוארמה
הם שמים קצת אבל חפיף
איזה ליגה להתנחל שם ולקום למלא שתיה כל פעם
:)

חחחח כןןן אהההההה
שאלתי את אחד העובדים אם אכפת לו אני יבוא עם ג'ריקנים ויתחיל למלות:)
חחח הוא חייך.. חשב אני צוחק
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחח כןןן אהההההה
שאלתי את אחד העובדים אם אכפת לו אני יבוא עם ג'ריקנים ויתחיל למלות:)
חחח הוא חייך.. חשב אני צוחק


חחחחחחחחחחחחחח
תיודע שתיכול לבוא עם חבר ולשלם חצי חצי ושניכם תשתו
הם לא יכולים לדעת בחיים
VelenZ
בג'לג'וליה יש תחומוס הכי טוב בארץ :)
זה בכניסה , קוראים למקום 24
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחח
תיודע שתיכול לבוא עם חבר ולשלם חצי חצי ושניכם תשתו
הם לא יכולים לדעת בחיים

חחחחחחח
מוח חסכני יש לך!

quote:
Originally posted by VelenZ
בג'לג'וליה יש תחומוס הכי טוב בארץ :)
זה בכניסה , קוראים למקום 24

לא שווה למות בשביל חומוס:D
VelenZ
חחח גם נכון אבל עדיין :p
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחח
מוח חסכני יש לך!


לא שווה למות בשביל חומוס:D


חחחח חשבנו על זה אתמול ...
אתה יודע על המבצע "תאכל כמה שתרוצה" בפיצה מטר?
שם קשה לזיין אותם אבל אפשר

הם בני זונות..
הם לא מביאים לך עוד פיצה עד שניקית תצלחת
והם בודקים שחברשך לא אוכל גם
והם לא מרשים להכניס שתיה מבחוץ
שרמוטות
אבל אפשר להצליח לאכול שני אנשים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח חשבנו על זה אתמול ...
אתה יודע על המבצע "תאכל כמה שתרוצה" בפיצה מטר?
שם קשה לזיין אותם אבל אפשר

הם בני זונות..
הם לא מביאים לך עוד פיצה עד שניקית תצלחת
והם בודקים שחברשך לא אוכל גם
והם לא מרשים להכניס שתיה מבחוץ
שרמוטות
אבל אפשר להצליח לאכול שני אנשים


עדיין יש את המבצע הזה?
זה היה אחלה מבצע... פעם הורדתי מטר!!

וחברים שלי ישבו ים אנשים בשולחן והיו יותר מכמה שלא שילמו ואכלו

AnthemFreak
חחח וואלה
לא יודע על זה ממש למה פיצה מטר אכלתי רק פעם אחת ועוד הזמנתי מהבית
אז אין ניסיון בתחום
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עדיין יש את המבצע הזה?
זה היה אחלה מבצע... פעם הורדתי מטר!!

וחברים שלי ישבו ים אנשים בשולחן והיו יותר מכמה שלא שילמו ואכלו


איך המקום עצמו גדול?
איפה שאנחנו היינו זה מטר על מטר
קשה לפספס
אלא אם כן הולכים 2 ואחד יושב עם הגב ומסתיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement