return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
wie moet er op dit moment studeren?
View this Thread in Original format
Gloomy
Omdat dit een hollands forum is (en volgens de oerdomste simpelste logica hier dus voornaamlijk hollanders zitten) weet ik niet of ze dit in holland ook kennen, maar ik vroeg me zo af wie er zo allemaal 2e zit heeft op dit moment, m.a.w.: herexamens. En dus moet studeren dezer dagen. Jaja, ik ben der bij dit jaar, en ja, in dit mooie weer zijn het barre tijden voor mij: chemie, wiskunde, mechanica....het moet er allemaal inzitten en terug uitkomen over een paar weken voor mijn herexamens. Een lekker jaartje achter de rug, maar het kwam mij duur te staan einde juni...Maar ik vroeg mij dus af als er hier mensen zijn die tot hetzelfde clubje 'levensgenieters' behoren :). Want dat zou de pijn toch wat verzachten...
M5
jammer vriend maare examens enzo is allang afgerond hiero..je staat er dus helemaal alleen voor......over twee weekies mag ik weer naar school!
Henkie_henk
Nu nix.. hehe :)

aankomend jaar wordt ook zwaar rlxd maar da vertel k nog wel :)

partey on!
Gloomy
quote:
Originally posted by Henkie_henk
partey on!


ssssssssst !!! :whip:
:) :D
raoel
Ik studeer bouwkunde aan de HTS in Tilburg.

En ik heb deze week al drie hertentamens achter de rug:( :( :(
Ze waren alle 3 vet klote.

Maandag moet ik beginnen met mijn stage, da lijkt me wel redelijk relaxed.
magrec
ehm...dinsdag introdag.....milk inc komt YEAH...NOT hehehe..

naja voor 2e jaars zal intro dag wel niet zo veel aan zijn....de 27e 1e lesdag....hopelijk gaat dit jaar net zo goed als vorig jaar...toen heb ik mijn propedeus gehaald nl.
Gloomy
quote:
Originally posted by magrec
ehm...dinsdag introdag.....milk inc komt YEAH...NOT hehehe..


lekker zangeresje van milc inc :). De vorige (Ann Vervoort) was al super, maar haar vervangster mag er ook best wel wezen. Merja, is dan ook weeral Vlaams hé :p
!_PeTrUs_!
Ach ja, ik ga gewoon weer een jaartje lopen kutten nin Enschede. Je moet wat!!

GReeTZ (GRoetEN)
moogwai
Gelukkig niet.. heb ik vorig jaar nog meegemaakt.. toen had ik drie hertamens terwijl ik vier dagen daarvoor nog in Lloret zat... gelukkig alle drie gehaald :)

Maar ik hoef voorlopig nog maar zelden naar school... volgende week begint mijn stage. Dat wordt echt wennen... van 8.00 tot 17.00 aan 't werk... dat is wel iets anders dan een normale schoolweek.
Henkie_henk
lol krijgen julie wel stagevergoeding???

moogwai
Ja.. natuurlijk HBO off course :)

Ik krijg geloof ik iets van 240 EURO in de maand.... en het bedrijf is ook maar 10 minuten fietsen... (ah.. ik herinner me net dat ik mijn fietsband nog moet plakken :( :(
Blik
leuk hoor, zo'n thread over school de dag voordat je je rooster op moet halen zal iets worden zoals 20 lesuur en 10 tussenuren zodat we elke dag gewoon 6 uur op school zitten in plaats van 4 uurtjes, maar dat zal ik jullie morgen allemaal laten horen natuurlijk:)

en dan woensdag naar school
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement