|
פז"מהולדת!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
כן כן אנשים!!!!!
מזל טוב ליייייייי
אתמול מלאו לי שנתיים של פעילות בפורום הזה!!!
חח
במשך שנתיים הפורום הזה היה לי אשכרה חלק מהחיים, כמו התמכרות זה היה
לחזור מביצפר ישר לראות מה חדש מה קורה פה עם האנשים, והינה עכשיו אני בצבא אוטוטו שנה וגם שאני חוזר הביתה שזה דיי קורה הרבה
אני גם לא מוותר על לראות מה קורה פה, אולי לאחרונה אני פחות הגבתי וכו'.. פשוט היה לי קצת דברים אחרים על הראש, אבל תמיד ביקרתי פה.
המקום הזה פתח אותי להמוןןןןןןןןןןן סגננות מוזיקה, והכרתי פה אנשים ממש איכותיים, את החדשים פה אני יחסית בקושי מכיר כי אני לא פעיל פה כמו פעם.
אבל איך אומרים
TA - My Second House:]
מת עלייכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ברכות יתקבלו בברכה
חח |
|
|
| Shahar |
מזללללללל טובבבבבבבב אחיייייייייי!!!!!!!!!!!!!
ראסמי אתה חסר פה !
מתגעגעים אלייייך!! |
|
|
| TTman |
מזל טוב גבר
אני בנובמבר |
|
|
| Rising |
| מזל טוב גבר!!! ואתה באמת חסר פה.... |
|
|
| Flotser |
מזל טוב!!
אוהבים אותך אחי
!!!
:p |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
כן כן אנשים!!!!!
מזל טוב ליייייייי
אתמול מלאו לי שנתיים של פעילות בפורום הזה!!!
חח
במשך שנתיים הפורום הזה היה לי אשכרה חלק מהחיים, כמו התמכרות זה היה
לחזור מביצפר ישר לראות מה חדש מה קורה פה עם האנשים, והינה עכשיו אני בצבא אוטוטו שנה וגם שאני חוזר הביתה שזה דיי קורה הרבה
אני גם לא מוותר על לראות מה קורה פה, אולי לאחרונה אני פחות הגבתי וכו'.. פשוט היה לי קצת דברים אחרים על הראש, אבל תמיד ביקרתי פה.
המקום הזה פתח אותי להמוןןןןןןןןןןן סגננות מוזיקה, והכרתי פה אנשים ממש איכותיים, את החדשים פה אני יחסית בקושי מכיר כי אני לא פעיל פה כמו פעם.
אבל איך אומרים
TA - My Second House:]
מת עלייכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ברכות יתקבלו בברכה
חח |
חה:) מזל טוב באמת
חמודדדד#$!#$
אוהבים אותך, אפילו המון אוהבים אותך#$@#%:) |
|
|
| Scorchio |
וואוו אני עוד מעט שלוש שנים...
מזל טוב |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט אחי
חודש שעבר היה לי שנה :wtf: |
|
|
| Sniper |
תודה רבה אחים שלי ואחות שלי!!
אני יהיה פה פעיל הרבה יותר
בקרוב יהיה לי המון זמן:)
חח
שיתחיל להיסתדר כל העניין בצבא
אוהב אותכם!!! |
|
|
| MaMaMiA |
מזל"ט אחי!
כן ירבו כמוך....חחח;) |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי במזל טוב
אני סוגר כבר 3 פלוס :/
אבל אופטימי
מקווה לראות אותך יותר פה
שיהיה בהצלחה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואוו אני עוד מעט שלוש שנים...
מזל טוב |
כנ"ל
אנחנו אותו פז"מ אה ? :)
וסנייפר (אלעד) מזל טוב אח שלו !
אוהב אותך |
|
|
|
|