return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
NRJ Extravadance
View this Thread in Original format
reveal
http://www.nrj.se/?get=group&groups=819121494



Lördag 27 Mars: DJ Anneli, (SWE)
För första gången kan du höra den svenska talangen DJ Anneli som gäst-dj i NRJ Extravadance. Spelar trance.

Lördag 3 April: Paul Van Dyk, (GER)
En av kungarna i trancevärlden. Paul har gästat NRJ Extarvadance tidigare, senast med ett set från hans egna klubb i Berlin, Vandit. Denna gång komm r du få höra ett set inspelat i Miami Winter Conference för någon vecka sedan.
montana
ska nån rippa
Funfrock
Vad det gäller PVDs set från Miami Winter Conference så finns dem redan rippade...
Treo
Dj Anneli lirade på uppsala united kryssningen i helgen, grymt ös var det! riktigt bra faktiskt, trots att jag inte är så mycket för psytrance.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Treo
Dj Anneli lirade på uppsala united kryssningen i helgen, grymt ös var det! riktigt bra faktiskt, trots att jag inte är så mycket för psytrance.


Håller med dig!!
Anneli drog igång ett satans tryck på stora golvet de sista timmarna.
Synd som fan att hon inte lirade på lördagen (natten mot söndag).
Ska försöka å lyssna på hennes set iaf :)
SteveTranz4ever
Själv har jag sett henne lira ett par gånger förr... tjejen har skills ! Sen att hon är en solstråle bakom spelarna är också nåt som får folk att le lite mer...


Fr. Technostate 19/3
http://www.liquidsunset.org/photo_a...19.steve.01.jpg
http://www.liquidsunset.org/photo_a...19.steve.16.jpg
http://www.liquidsunset.org/photo_a...19.steve.13.jpg
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
senast med ett set från hans egna klubb i Berlin, Vandit.


:wtf: :wtf: vandit night eller? eller har dom gjort en egen klubb? :D

[IMG]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/_(2004-03-23-002109)/technostate.04-03-19.steve.13.jpg[/IMG]

hehehehe snyggt :D

edit: ehh varför funka inte bilden?! :conf:
ecccc
hmm dj anneli.. nytt namn i mina öron.

men pvd settet lär ju vara från något annat ställe, har dåliga erfarenheter av nrj. de spelar gammla sett :(
men man kan ju alltid hoppas att de har fått pvd att göra exlusive :)
ska iaf tuna in dj anneli och lyssna på hur hon är.
Sorrow
PvD's set är ett av hans set från WMC.. Samtliga finns via t.ex. Trancesphere.
montana
jag menade anneli's set, + hon såg jävligt nice ut. mhmm

ecccc
quote:
Originally posted by montana
hon såg jävligt nice ut. mhmm


där har vi henne.
inget fel på henne nej


Connector
jag kommer rippa om jag är vaken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement