|
NRJ Extravadance
|
View this Thread in Original format
| reveal |
http://www.nrj.se/?get=group&groups=819121494
Lördag 27 Mars: DJ Anneli, (SWE)
För första gången kan du höra den svenska talangen DJ Anneli som gäst-dj i NRJ Extravadance. Spelar trance.
Lördag 3 April: Paul Van Dyk, (GER)
En av kungarna i trancevärlden. Paul har gästat NRJ Extarvadance tidigare, senast med ett set från hans egna klubb i Berlin, Vandit. Denna gång komm r du få höra ett set inspelat i Miami Winter Conference för någon vecka sedan. |
|
|
| Funfrock |
| Vad det gäller PVDs set från Miami Winter Conference så finns dem redan rippade... |
|
|
| Treo |
| Dj Anneli lirade på uppsala united kryssningen i helgen, grymt ös var det! riktigt bra faktiskt, trots att jag inte är så mycket för psytrance. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Treo
Dj Anneli lirade på uppsala united kryssningen i helgen, grymt ös var det! riktigt bra faktiskt, trots att jag inte är så mycket för psytrance. |
Håller med dig!!
Anneli drog igång ett satans tryck på stora golvet de sista timmarna.
Synd som fan att hon inte lirade på lördagen (natten mot söndag).
Ska försöka å lyssna på hennes set iaf :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
senast med ett set från hans egna klubb i Berlin, Vandit. |
:wtf: :wtf: vandit night eller? eller har dom gjort en egen klubb? :D
[IMG]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/_(2004-03-23-002109)/technostate.04-03-19.steve.13.jpg[/IMG]
hehehehe snyggt :D
edit: ehh varför funka inte bilden?! :conf: |
|
|
| ecccc |
hmm dj anneli.. nytt namn i mina öron.
men pvd settet lär ju vara från något annat ställe, har dåliga erfarenheter av nrj. de spelar gammla sett :(
men man kan ju alltid hoppas att de har fått pvd att göra exlusive :)
ska iaf tuna in dj anneli och lyssna på hur hon är. |
|
|
| Sorrow |
| PvD's set är ett av hans set från WMC.. Samtliga finns via t.ex. Trancesphere. |
|
|
| montana |
| jag menade anneli's set, + hon såg jävligt nice ut. mhmm |
|
|
| ecccc |
| quote: | Originally posted by montana
hon såg jävligt nice ut. mhmm |
där har vi henne.
inget fel på henne nej
 |
|
|
| Connector |
| jag kommer rippa om jag är vaken |
|
|
|
|