|
NRJ Extravadance (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
För den som är lite mer nyfiken på Anneli kan nu ladda
hem hennes 2 nya promo mixar på Liquidsunset.org
"Hyperstyle In The Netherlands"
"In The Netherlands"
|
|
|
| RebeL9 |
tankade hem några av hennes mixar men var ganska besviken. låtvalet är trist och intetsägande :(
det var inte alls så som jag förväntat mig. speciellt hennes psytrancemixar var sega. Finns ju massa ösig psytrance också :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
tankade hem några av hennes mixar men var ganska besviken. låtvalet är trist och intetsägande :(
det var inte alls så som jag förväntat mig. speciellt hennes psytrancemixar var sega. Finns ju massa ösig psytrance också :) | Jo hon kör ganska varierande... I fredags på Technostate körde hon mest ösig full-on...
Riktig psy har aldrig vart en favorit för mig heller...
När hon körde efter Nic Chagall i Malmö förra året så körde hon mer åt hardtrance hållet... |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:wtf: :wtf: vandit night eller? eller har dom gjort en egen klubb? :D
|
Ikke hørt om dem? PvD driver sin egen klubbkveld på Casino i Berlin, som heter Vandit Night. Han har dem annenhver måned, og inviterer alltid en gjeste-DJ som spiller i to timer, mens Paul spiller tre timer først for så å spille etter gjeste DJen så lenge folk orker. G&D, Jerry Bonham, Nick Warren, Moguai, Sander Kleinenberg og Dave Seaman har alle vært der. Skal ned igjen neste uke (se sig) :D |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jo hon kör ganska varierande... I fredags på Technostate körde hon mest ösig full-on...
Riktig psy har aldrig vart en favorit för mig heller...
När hon körde efter Nic Chagall i Malmö förra året så körde hon mer åt hardtrance hållet... |
alltså det finns ju massa bra progpsy eller "riktig psy" som du kallar det. :)
ta tex S>Range, Oryx, Reefer Decree, Hux Flux mfl. Rediga saker :D |
|
|
| Sorrow |
Psy tillhör inte någon personlig favorit för mig själv, men det finns väldigt duktiga akter och DJ's. Astrix och Gen6 är det jag helst lyssnar på om jag lyssnar på psy. Inte ofta direkt, men som sagt..
Anneli har jag aldrig hört spela själv, så om jag inte är och spelar någonstans eller är i studion så ska vi nog lyssna.. :) |
|
|
| ecccc |
| ja sverige har ju "odlat" fram de bästa kvinnliga psy produsenterna i världen imo, ädå ifall de inte har så mycket ös som shift och 1200mics som är mina psy favoriter. men det beror ju på smak och inte skicklighet :D |
|
|
| CJ InterCity |
har väntat i 1 år på att PvD ska återvända till Xtravadance, och så gör han det precis när jag inte kan lyssna :whip:
finns det något ställe man kan ladda ner det settet då? typ nån FTP eller nåt?:wtf: |
|
|
| Sorrow |
Intercity - samtliga PvD's set som sändes från WMC, av vilka de kommer att spela ett, finns att få tag på via trancesphere om du frågar snällt.
http://www.trancesphere.com
:) |
|
|
| montana |
edit:
ok, jag har spelat in till minidiscen nu, och just nu så capturar jag det till datorn, så om ungefär 2h så blir det klart och då klipper jag anneli's del ut och sen på morronen så läggar jag up det på steve's ftp |
|
|
| ecccc |
finns det någon möjlighet att lyssna på nrj med winamp 2.9 för min mediaplayer är ad...
måste finns nån url eller nått plugin man kan köra |
|
|
| Kongo_kim |
Anneli var helt ok. bättre än Sebastian Voght iaf
öhh va fan lirade hon....
kommer ihåg att 2:a låten var Driftwoods senaste och sista Armani & Ghost - Funk That (Essential DJ Team remix)
ettan vet jag men kommer inte ihåg namnet på den |
|
|
|
|