return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
סיום טירונות לפנים!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
חחחחחחחחחח

שתוק צעיר

אתה כל כך צעיר שכשאני אטייל עם הילד שלי ברחוב עוד כמה שנים
הוא יצביע עליך ויגיד.... אבא, חייל

אהבתי אחי !!!

רועי אח שלו מזל טוב !
ואללה שפצר את הכומתה בכל השיטות אחי
מיים רותחים בכוס שריפה גהוץ גילוח וכל החרא הזה כל אחד והשיטות שלו ...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike
אהבתי אחי !!!

רועי אח שלו מזל טוב !
ואללה שפצר את הכומתה בכל השיטות אחי
מיים רותחים בכוס שריפה גהוץ גילוח וכל החרא הזה כל אחד והשיטות שלו ...



או שפשוט תגנוב לפז"מניק
הפתרון הכי פשוט :)
ronsh
מזל טוב

שיהיה בהצלחה
Black-Dragon
quote:
Originally posted by Ariels
חחחחחחחחחח

שתוק צעיר

אתה כל כך צעיר שכשאני אטייל עם הילד שלי ברחוב עוד כמה שנים
הוא יצביע עליך ויגיד.... אבא, חייל


חחחחחחחחחח
הרגת אותי אחי :)

רועי מזל טוב..ספר כמה קילומטרים
איזו יחידה..
Sniper
מזל טוב אח שלי!!!:]
אוהב אותך
נחלוואים שולטים!@$


קיצר רועי בנח"ל כמו שהבנתם, אם אני לא טועה אחרי אימון מתקדם הוא עולה לגדוד 931, ואם הוא יחליט שהוא רוצה לצאת מקרבי או שירד לו פרופיל מה שאני לא מאכל לו, הוא יבוא אלי לבית ליד ואני ישבץ אותו:]]]]]

ושוב פעם רועי אחי שיהיה את כל ההצלחה שבעולם.
ואם יש בעיות שם אני מכיר את הקציון כח אדם של הבא"ח אז דבר איתי
HyPeRSoNiC
מזל טוב גבר!!!!!!
לא היה לי ספק שתעבור
נו אז מתי אתה מספר לנו על זה?
AnthemFreak
פששששששששש מזל טוב אחי!!!!!!!!!!! כבוד!!
גאה בך..
MasterP
quote:
Originally posted by Ariels
חחחחחחחחחח

שתוק צעיר

אתה כל כך צעיר שכשאני אטייל עם הילד שלי ברחוב עוד כמה שנים
הוא יצביע עליך ויגיד.... אבא, חייל


ובנימה של אריאל אני יוסיף ויגיד

רועי שתוק צעיר

כשאתה ינקת למחייתך אני ינקתי להנאתי.
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief

מזל טוף גבר גבר
Hell_Copter
המסע כומתה היה בסביבות ה 54 קילומטר...
ואני בגדוד 931 של הנחל

עכשיו אני מתחיל אימון מתקדם ועוד שבועיים בעזרת השם אני מקבל רגילה

האימון מתקדם אמור להיות בערך חודשים וחצי עד שלושה חודשים ואז אני אמור להצטרף לגדוד שלי בחברון...
לעשות טחינות של 8-8 ויציאות של רון ארד
אבל יהיה טוב...

חוץ מזה... החלטתי שאני רוצה לצאת לקורס מ"כים
LA©
אני אגיד עוד פעם, לא מזיק לכלום... מזל טוב רועי!

:tongue2

DjChook
עזוב שטויות, איפה חופרים היום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
עזוב שטויות, איפה חופרים היום


הגיוני ביותר שאני מוצא את דרכי לחממה היום
אמור להיות דיגום אחושרמוטה...

אבל לא ברור עוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement