return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סיום טירונות לפנים!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Scorchio
quote:
Originally posted by luckystrike
אהבתי אחי !!!

רועי אח שלו מזל טוב !
ואללה שפצר את הכומתה בכל השיטות אחי
מיים רותחים בכוס שריפה גהוץ גילוח וכל החרא הזה כל אחד והשיטות שלו ...


מים רותחים לא טוב
הרסתי ככה 2 כומתות
למזלי קיבלתי כומתה מאיזה חיילת מהיחידה שלי אחת ותיקה

הכי טוב לגלח בלי לשרוף
Hell_Copter
שפצרתי את הכומתה שלי כבר... יצא משהו בסט עד כמה שאני רואה את זה :)

השלבים בשפצור הכומתה:

1) קודם כל גזרתי את הביטנה
2) אחר כך גילחתי את האמ אמא של הכומתה ככה שיראו את כל הפסים כאילו זה כזה כיפה
3) אז קיפלתי את הכומתה בצורה יפה ככה שיהיה גם מקום לסמל חי"ר
4) שמתי מתחת למשהו כבד (במקרה שלי ערימה של ספרים) במשך כל הלילה אתמול עד פחות או יותר לפני כמה זמן
5) גיהצתי טיפה
6) החזרתי את זה מתחת לספרים שימשיך להתבשל עוד קצת שם
7) אני אולי יעבור על זה בעוד גיהוץ קל
8) יחבר את הסמל חי"ר וישים מאחורה טלכרט כדי שיהיה קשיח
9) ישים אותה בגאווה על הכתף מחר

כומתה ירוקה כבוד!!! :disbelief
taltul
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שפצרתי את הכומתה שלי כבר... יצא משהו בסט עד כמה שאני רואה את זה :)

השלבים בשפצור הכומתה:

1) קודם כל גזרתי את הביטנה
2) אחר כך גילחתי את האמ אמא של הכומתה ככה שיראו את כל הפסים כאילו זה כזה כיפה
3) אז קיפלתי את הכומתה בצורה יפה ככה שיהיה גם מקום לסמל חי"ר
4) שמתי מתחת למשהו כבד (במקרה שלי ערימה של ספרים) במשך כל הלילה אתמול עד פחות או יותר לפני כמה זמן
5) גיהצתי טיפה
6) החזרתי את זה מתחת לספרים שימשיך להתבשל עוד קצת שם
7) אני אולי יעבור על זה בעוד גיהוץ קל
8) יחבר את הסמל חי"ר וישים מאחורה טלכרט כדי שיהיה קשיח
9) ישים אותה בגאווה על הכתף מחר

כומתה ירוקה כבוד!!! :disbelief

סחתיין על השיפצור אחי!!!!
רק שבמקום לשים על הכומתה ערימה של ספרים אני קיפלתי אותה הרטבתי טיפה ושמתי ללילה לכוס קטנה...
אה ויצא לי פאק קטן נראה לי אחרי ששרפתי אותה...כתם קטן כזה...חבר שלי פשוט נסחף לרגע והשפריץ את הדיאודורנט כולו עליה והצית אותה - אני כזה פתעום מריח ריח של שריפה רואה את הכומתה בוערת טוב שהספקנו לכבות אותה:)))
:D :D :D אבל חפיף...למי אכפת? הרי אני בכלל עתודאי
איזה מצחיק אבל היה כשהיה לי טירונות...טוב שחבר שלי אמר לי כדי שאשפצר את הכומתה... היתי לבד מכל החבר'ה נראה לי עם כומתה נורמאלית...

אחי מזל טוב!!! 54 קילומטר זה משהו טוב אחושרמוטה - למרות שאני לא מדמיין אם היתי יכול לעבור דבר כזה...
!:)שיהיה בהצלחה בגדוד - שמור עלינו טוב טוב
Hell_Copter
לפני ששמתי אותה מתחת לספרים הרטבתי אותה טיפה עם היד
בקטנה כזה... לא צריך להסחף עם המים

בכל אופן...
כומתת בקו"ם זה גם ככה לא קריטי אם אתה משפצר או לא למה היא נשארת מכוערת טילים בכל מקרה
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
:D :D :D אבל חפיף...למי אכפת? הרי אני בכלל עתודאי


וואלה ?
:wtf:

כבוד חחח או שלא
אבל איזה כיף שאני לא לבד פה
:wtf: :p

צרף אותי בקשה בקשה בקשה:)
73847755
Eitan E
[QUOTE]Originally posted by Flotser
וואלה ?
:wtf:

כבוד חחח או שלא
אבל איזה כיף שאני לא לבד פה
:wtf: :p

אתם לא לבד אחים שלי גם אני עתודאי לומד אלקטרוניקה י'ד
לפחות עד מאי או ספטמבר תלוי מתיי יגייסו אותי
Eitan E
[QUOTE]Originally posted by Flotser
וואלה ?
:wtf:

כבוד חחח או שלא
אבל איזה כיף שאני לא לבד פה
:wtf: :p

אתם לא לבד אחים שלי גם אני עתודאי לומד אלקטרוניקה י'ד
לפחות עד מאי או ספטמבר תלוי מתיי יגייסו אותי

133054092
taltul
Eitan E
Flotser
חבר'ה הוספתי אותכם!!!
תאשרו לי...

נ.ב.:מיכאל עלייך שאתה עתודאי אני יודע כבר מזמן...דיברנו עלייך הרבה עם אילן...:)
הוא אמר לי שגם אתה לומד בתל-אביב...
נראה לי הוא אמר שאתה לומד הנדסה או חשמל...אני לא זוכר בדיוק אתה תגיד לי:)...
אני כלכלה-חשבונאות...
יש מצב נפגש באוניברסיטה:)
דבר איתי באי סי קיו...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter

חוץ מזה... החלטתי שאני רוצה לצאת לקורס מ"כים



זה הקורס הכי בןזונה בצבא
מלמדים אותך איך לחפש כוסיות...
כבוד אחי ובהצלחה בהמשך (צטערת שעניתי רק עכשיו פשוט לא הייתי בפורום כמה ימים)
Sm0keMachine
פשששש כל הכבוד רועי!

ראסמי אני תופס ממך..
אני בחיים לא הייתי מצליח לשרוד 21 יום בצבא..ועוד בטירונות...:cool:

Sniper
רועי אחי, מכי"ם זה בסט.. אבל שתדע לך שאם ת'נופל
אתה לא חוזר להיות לוחם..

זו הוראה של המח"ט שלנו..:\
KosmiK-G8
סעמק רק עכשיו ראיתי את זה
כל הכבוד רועי
לחשוב על מ"כים בשלב כזה של השרות יכול לגרור אותך בסוף לקצונה... אללא איסטור...
קיצר שיהיה בהצלחה במה שתרצה
ואם אתה עולה לבית ליד מתישהו
אני שם
(מממ בהנחה שזה יהיה ב-5 יום שלי בבסיס)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement