|
האנשים הכי סתומים במדינה
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אז ככה
היום ניגנתי במסיבת אפטר במרכז המסחרי של ב"ש
אני חוזר לאוטו ומגלה ששברו לי את החלון של הנהג
ולקחו לי את הפאנל של המערכת...
כאילו, מה כבר הם יכולים לעשות עם פאנל של מערכת שבקושי קיימת בארץ???
אני אומר לכם אנשים, צריך לתפוס את כל המטומטמים האלה ולשרוף אותם!
וכן אני יודע שזה לא קשור למוזיקה אבל על הזין שלי! |
|
|
| MasterP |
כן אחי זה חרא אני מכיר ושונא את התופעה לחבר שלי הרימו גם ת'מערכת הוא עצר לשניה בתל-אביב.
אני אישית שונא את הסתומים שגונבים את הסמלים של האוטו
לגולף שלי הרימו כבר פעמיים עכשיו אני פשוט נוסע בלי סמל אין כבר כוח לקנות חדש זה רק עניין של זמן עד שמרימים אותו עוד פעם |
|
|
| Gil Shwarts |
סמל זה משהו אחד
אבל לשבור חלון בשביל פאנל.. זאת אשכרה דפיקות
ועוד כשהתקשרתי למשטרה הם שאלו אותי ת'שאלה הכי מפגרת בעולם
"הפורץ לידך?"
כן בטח שהפורץ לידי
הוא נשען על הרכב מפצח גרעינים מחכה לשוטרים שיבואו לעצור אותו!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
"הפורץ לידך?"
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז ככה...
תשמע את הסיפור שלי
פרצו לי לאוטו באמצע הלילה, ודפקו לי את הסאב ואת המגבר
אני מתקשר למשטרה באיזה 4 לפנות בוקר
מספר להם את הסיפור
הם שואלים אותי
"ראית משהו חשוד"
"ראית מישהו בורח"
איךךךךךךךךך הם רוצים שאני אראה, איךךךךך
שאני אשב ליד האוטו כל הלילה ואראה מי גונב
אחרי זה הביטוח החזיר לי את הכסף, אז שמתי מערכת חדשה
ואחרי איזה חודש, חודשיים
פרצו שוב, וגנבו שוב
הפעם אפילו לא התקשרתי למשטרה
אין טעם
אז הביטוח החזיר לי את הכסף, ושמתי שוב פעם
טפו טפו טפו הכל בסדר בנתיים
אגב
חרא מדינה
:D |
|
|
| skelz |
גיל דבר עם חברים
הם בטוח מכירים אנשים שגונבים
(לפחות ככה זה ברמלה.. חצי בצפר דופק מה שאפשר)
אפילו כבל מאריך דפקו מהבצפר חחחחח
פשוט תחפש איפה יש לקנות פנל לדגם הזה והזה
תפוס תבן אדם שמוכר
תן לו איזה 2.. שיתחיל לדבר
תמצא מי גנב ושבור לו תידיים
אני אישית אם פורצים לי לאוטו.. אני לא מקנא בפורץ
עם פרופילים אני ירביץ לו
כי אני יודע מזה גנבים
הם לא מסתפקים באחד שתיים שלוש
ובכסף שהם מוכרים הם קונים גראס ושטויות
אז אם בשביל זה אתם גונבים.. לא באתם לי בטוב
קבלו מכות רצח |
|
|
| Segev |
חחח אפשר לדבר עם הגנב גיל?
חחחח איזה טמבלים!!! :haha: :haha:
לפחות הייתה מסיבה טובה? |
|
|
| Gil Shwarts |
חחח מצחיקים אתם באמא...
לא בעיה להשיג פאנל
אבל למה לשבור חלון כדי לקחת ת'פאנל???
למההההההה
עכשיו זה סתם בזבוז זמן על המוסך ומחר משטרה עם טביעות אצבעות וכל החרטא
אהההההה
חחחחחחחחחחחחחחח קבלו קטע
אני מתקשר למשטרה, לא נגעתי בכלום
אז הם אומרים לי להביא ת'רכב לתחנה כדי שיבדקו תביעות אצבע
אז אני אומר להם
"רגע, אם אני יביא ת'אוטו, אתם תראו ת'אצבעות שלי!"
זה כמו שהם יביאו את כל זירת הרצח לתחנת משטרה
חחחחחחחחחחחחח
אני אומר לכם חבר'ה המשטרה במדינה זה פשוט בדיחה לא נורמלית
חופשי יודעים לתת דוחות אבל כשזה מגיע ללעזור
גועל נפש
עם הדוחות שקיבלתי, ממנתי משכורות לחודשיים של שוטרים
חחחחחח
קיצר העניין בטיפול
הפעלתי כבר גששים
בחרו ת'בן אדם הלא נכון לטפל לו ברכב...
:) |
|
|
| Q-PiXeL |
קודם כל למה להשאיר את הפאנל באוטו?
זה כזה שקוף שיפרצו
חוץ מזה גם להגיע לשכונה/מועדון בפול ווליום זה מתכון לגניבה...
כשאני נכנס לשכונה אני תמיד מוריד את הווליום
צריך לשמור על פרופיל נמוך
ובקשר למה הם יעשו עם הפאנל? ימצאו רכב שיש בו רק את המכשיר עצמו
(וגנבים מנוסים יודעים לזהות מכשירים אפילו בלי פאנל)
חוץ מזה לדעתי הם ניסו לגנוב לך גם את המכשיר
או שהם לא הצליחו או שהם נבהלו וברחו
אני מקווה שתמצא אותם ותשבור להם תעצמות!!!
אגב איזה מכשיר זה היה? |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אז ככה
הגעתי למקום בלי ווליום בכלל כי חבר שלי דיבר בפלאפון...
והם ניסו לקחת את כל המערכת אבל בגלל שקדחתי אותה בתוך הספייס
הם לקחו רק את הפאנל
מצד שני, עכשיו אפשר לעשות סקרצ'ים :)
את הדיסק הם לא הצליחו להוציא משם חחחחחחחחחח
וזאת מערכת דמויית kenwood
אבל טיפה יותר פשוטה
ד"א
מה שהיה לי ועדיין יש לי ברכב
זה גנוב :) |
|
|
| warpedd_ |
גיל איזה אוטו\מערכת יש לך?
סתם מעניין אותי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ד"א
מה שהיה לי ועדיין יש לי ברכב
זה גנוב :) |
The irony
:rolleyes: |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
The irony
:rolleyes: |
ראסמי... :rolleyes:
אני מקווה לפחות שאתה רק קונה גנוב ולא שותף לפשע עצמו...
:rolleyes: |
|
|
|
|