return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כמה הכי הרבה סגרתם בצבא? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
14
פעמיים

פעם אחת בטירונות, ששברתי שמירה, ואז היה לי צפה פגיעה
אבל אז העבירו אותי לשמור במקום אחר גן עדן, שיש מצב שאני עובר לשם
להיות אחראי על השומרים משהו בסט!!!, ופעם אחת בדיוק לפני שיצאתי מהקורס בטכני המקולל.. וזהו בינתיים
בלי עין הרע חצי שנה לא סגרתי שבת
וגם לא מצפות לי בהמשך, בלי עין הרע!!!
5
5
5
5
5
טפו טפו טפו

טוב אני הולך להתארגן לשבוע + 2 אפטרים אנימקווה..
ואז לצאת ל14 חופש בכיף שלנו

ביייייייייייייייייייייייייייייי
Scorchio
למה 14 כוס אימא שלך למה?
אנחנו מקבלים 7 הדממה
:0
Sm0keMachine
סגרתי 11 יום בצבא, בטירונות - עשיתי שבת ואז יצאתי חמשוש אחורי זה..
מאז עברה שנה..סגרתי 6 שבתות סה"כ בצבא..
יענו שבת לחודשיים..שזה סביר אני חושב...בהתחשב בזה שאנשים בבסיס שלי עושים שבת לחודש כמו מניאקים!



תגידו מה אתם חושבים על מכירת שבתות?

נראה לי שווה להביא למישהו 400 ש"ח שיעשה לך את החמשוש..
אני כאילו מוותר על המשכורת הצבאית המעפנה שלי ולא עושה את השבת..

נראה לי אני יעשה את זה בשבת שבטח ידפקו לי במאי.. :D
markfeldman
49 - ריתוק עצבני אחרי הפעלת תנאי !
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by markfeldman
49 - ריתוק עצבני אחרי הפעלת תנאי !


אאוצ'...:rolleyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
סגרתי 11 יום בצבא, בטירונות - עשיתי שבת ואז יצאתי חמשוש אחורי זה..
מאז עברה שנה..סגרתי 6 שבתות סה"כ בצבא..
יענו שבת לחודשיים..שזה סביר אני חושב...בהתחשב בזה שאנשים בבסיס שלי עושים שבת לחודש כמו מניאקים!



תגידו מה אתם חושבים על מכירת שבתות?

נראה לי שווה להביא למישהו 400 ש"ח שיעשה לך את החמשוש..
אני כאילו מוותר על המשכורת הצבאית המעפנה שלי ולא עושה את השבת..

נראה לי אני יעשה את זה בשבת שבטח ידפקו לי במאי.. :D


400 שקל???
אצלינו מוכרים ב-100 מקסימום מה אתם יחידה של מליאנים?

אחלה רעיון אגב אני חייב לציין למי שהמציא
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Scorchio
400 שקל???
אצלינו מוכרים ב-100 מקסימום מה אתם יחידה של מליאנים?

אחלה רעיון אגב אני חייב לציין למי שהמציא


LOL
הרגת אותי!

מי יעשה שבת תמורת 100 שקל?!

ב100 שקל עושים אולי שמירה של לילה אחד בלחץ..
לא יודע אולי אצלך שבת זה רק שישי-שבת ולא עושים כלום..

אצלנו שבת זה כל החמשוש שמירות של 4-8..
ואם אתה לא מכיר את מי שאתה מוכר לו את השבת זה יכול להגיע לסכומים של מעל 450 ש"ח....

שמעתי על מישהו שהקפיצו אותו לשבת ביום חמישי אז הוא מכר אותה למישהו ב700 (!) ש"ח..
:)
Sniper
את האמת עדיין לא נתקלתי במישהו שמכר שבת או משהו..
luckystrike
21
בקורס חובשים

אבל היה סבבה...

אני שנתיים וחצי עוד מעט וכבר שנתיים מתוכם שלא סגרתי שבת ...

אבל עוד איזה 3 שבועות בקורס מפקדים אני אמור לסגור עם החניכים שלי ...
KosmiK-G8
סגרתי 21 בגלל משפט לפני שנה על התרשלות במילוי תפקיד
קבלתי 14 אחרי שכבר הייתי שבוע כולל שבת בבסיס

חוץ מזה היה לי אולי עוד פעמיים 14 כל השרות ואני כבר שנתיים וארבע חודש בצבא

עכשיו סיימתי 11 יום בבבסיס...
אבל מה כפת לי..
עקרונית אני עושה 5-9 עם שבת לחודשיים בערך
אז חפיף
חוץ מזה יצאתי עכשיו ל-11 יום הביתה

Ariels
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מאז עברה שנה..סגרתי 6 שבתות סה"כ בצבא..


סגרתי 57 שבתות בצבא
Tarantula
מה כולכם נשבזים רק מלשמוע את המילה שבת?!
לא יודעת מה איתכם...
אבל בבסיס שלי דווקא בכיף לסגור שבת...:)
לא שאני מבקשת לסגור שבתות, אלב אם כבר יוצא
שזה יוצא פעם בחצי שנה.. בשבילי..

קיצר יותר מחצי בסיס נשאר גם ככה,
מתקמבנים עם הזה שאחראי על השמירות, בעד איזה חיוך או שניים, לאיזה כמה שמירות טובות..
מתפרעים עם החבר'ה מהספינות ובכלל, יוצאים קצת לבלות וזהו:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement