| taltul |
| quote: | Originally posted by MasterP
כמה הכי הרבה סגרתם בצבא?
לא מיועד למלש"בים |
אחי חחחח לא השארת לי אפשרות לבחירה...
אני לא סגרתי אף פעם עד עכשיו ופורמלית אני לא משרת עדיין...עתודאי, מה לעשות...
אבל אני לא חושב ואפילו בטוח שאני לא זונה בגלל העובדה הזאת...
חחח... |
|
|