|
מערכת לאוטו!
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
אצלי המקום העיקרי שבו אני שומע מוזיקה זה באוטו
מול המחשב לא מצליח לי לשמוע מוזיקה יותר מדי... לא יודע למה...
(אז פרטו איזה ציוד יש לכם באוטו (רדיו דיסקים, רמקולים, מגברים, סאבים
מעניין אותי כמה אנשים השקיעו פה במערכת רצינית
(אפשר להשאיר גם כתובת)
:D
(סתם, סתם....)
טוב אני אתחיל בשלי:
HU: JVC 9750
Component קידמי: DLS PS6
אחורה: Powerbase 6.5"
Amp: XETEC Gravity 4 ערוצים
Sub: Planet Audio 12"
(אני מניאק אם מישהו מכיר פה יותר מ2 חברות)
:D |
|
|
| Segev |
| בנתיים אין לי רשיון אז אין לי עוד למה להשקיע אבל בקרוב מאוד היה ואני יעשה באמפ :D |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי סתם איזה מערכת של סוני שהיא נחמדה כזאת...
לא משהו מפוצץ יותר מדי
אבל שומעים לא רע...
אבל עדיף זה על הרדיו שהיה לי קודם :) |
|
|
| arik |
אח שלי חזר מחו"ל
והביא הפתעה!
יקרה
חזקה
שאפשר לשים אותה באוטו
ולשמוע!!
נתחיל עם מגבר
Rockford Fosgate Power 551X
אתם ממש לא רוצים לדעת כמה זה עולה בארץ!!!
נעבור לטוויטרים מאד איכותיים של
MB QUART
נעבור לפאנל בים הטובים שיש
וגם מאד יקר
של JVC
KD-SH9700
ולרמקולים
INFINITY
שזה היהלום שבכתר פה
הם לא רגילים
כל אחד רמקול אחד עולה 2500 שקל
זה דגם מיוחד
זה נקראה
סדרת
KAPPA
INFINITY 692.5 i 2-Way 6x9 Speaker
עכשיו צריך לקנות רמקולים איכותיים לקדימה ואולי סאב קטן ואיכותי
למרות שלא ממש צריך בגלל הרמקולים האלה
קיצר הכל ביחד אם קונים בארץ
זה מאד מאד יקר
וזה לא רק העיניין של הכסף זה פשוט מערכת איכותית
אני רק מרחם על הרעננים המסכנים שרק רוצים שקט |
|
|
| arik |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע בידיוק גם אני פתחתי טרד על המערכת באוטו
פשששששש
1 ל מיליון תאמין לי |
|
|
| Hell_Copter |
| שמים את המערכת על הקליאו ספורט אריק? :) |
|
|
| Origin |
NERO
רק צריך להגדיר אותה . |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by guetag
יש לי שאלה בקשר לצריבה...
איזה תוכנה תומכת בדיסק של 90 דקות? |
נרו
אבל הדיסקים האלה שווים לתחת.. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמים את המערכת על הקליאו ספורט אריק? :) |
ראה לך ברור ששמים בסובארו
חחחחח
מה נראה לך אחי? |
|
|
| Q-PiXeL |
אריק
מערכת פצצתית!!
הוא הביא אותה בטח מארה"ב, נכון?
מגבר כזה באזור ה200 דולר... חלום :)
(הרדיו דיסק באמת מדהים (אבל משעמם אחרי כמה זמן
רק שאני העדפתי ללכת על ה9750 כי יש לו
4 Volts Preout
לכל מקרה
בקשר לאחוריים, באמת רמקול איכותי, אבל ממש הגזמת עם המחיר
בחול הוא עולה כ120 דולר
אגב, אח שלך לא מרכיב נכון את המערכת
להשקיע ברמקולים אחוריים במקום קידמיים זה לא נכון
הוא צריך להשקיע בסט קומפוננט קידמי וסאב
מאחורה אפשר לשים רמקול שאפילו יוגבר ע"י המכשיר... העיקר שלא יהיה יותר מידי דומיננטי
בקיצור
אם כבר יש לו טוויטר איכותי של
MBQ
(אגב איזה דגם זה?)
אז שיוסיף לו עוד רמקול של
MB
וקרוס
ויהיה לו סט קומפוננט מצויין מקדימה
ועוד משהו
ב17 באפריל תערך תחרות סאונד
התחרות תתקיים באצטדיון רמת גן
שווה לבוא
יש כבר כמה רכבים עם בניות עצבניות במיוחד לתחרות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
ראה לך ברור ששמים בסובארו
חחחחח
מה נראה לך אחי? |
בת'כלס חשבתי שתשימו את זה בסובארו...
אבל אז נזכרתי שצח שבר לך את הדבר הזה בין המושבים הקדמיים
אז כבר לא שווה לשים את זה שם :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בת'כלס חשבתי שתשימו את זה בסובארו...
אבל אז נזכרתי שצח שבר לך את הדבר הזה בין המושבים הקדמיים
אז כבר לא שווה לשים את זה שם :) |
חחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|