return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מערכת לאוטו!
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
אצלי המקום העיקרי שבו אני שומע מוזיקה זה באוטו
מול המחשב לא מצליח לי לשמוע מוזיקה יותר מדי... לא יודע למה...

(אז פרטו איזה ציוד יש לכם באוטו (רדיו דיסקים, רמקולים, מגברים, סאבים
מעניין אותי כמה אנשים השקיעו פה במערכת רצינית

(אפשר להשאיר גם כתובת)
:D
(סתם, סתם....)

טוב אני אתחיל בשלי:
HU: JVC 9750
Component קידמי: DLS PS6
אחורה: Powerbase 6.5"
Amp: XETEC Gravity 4 ערוצים
Sub: Planet Audio 12"
(אני מניאק אם מישהו מכיר פה יותר מ2 חברות)
:D
Segev
בנתיים אין לי רשיון אז אין לי עוד למה להשקיע אבל בקרוב מאוד היה ואני יעשה באמפ :D
Hell_Copter
יש לי סתם איזה מערכת של סוני שהיא נחמדה כזאת...
לא משהו מפוצץ יותר מדי
אבל שומעים לא רע...

אבל עדיף זה על הרדיו שהיה לי קודם :)
arik
אח שלי חזר מחו"ל
והביא הפתעה!

יקרה
חזקה
שאפשר לשים אותה באוטו
ולשמוע!!

נתחיל עם מגבר
Rockford Fosgate Power 551X
אתם ממש לא רוצים לדעת כמה זה עולה בארץ!!!

נעבור לטוויטרים מאד איכותיים של
MB QUART

נעבור לפאנל בים הטובים שיש
וגם מאד יקר
של JVC
KD-SH9700

ולרמקולים
INFINITY
שזה היהלום שבכתר פה
הם לא רגילים
כל אחד רמקול אחד עולה 2500 שקל
זה דגם מיוחד
זה נקראה
סדרת
KAPPA
INFINITY 692.5 i 2-Way 6x9 Speaker


עכשיו צריך לקנות רמקולים איכותיים לקדימה ואולי סאב קטן ואיכותי
למרות שלא ממש צריך בגלל הרמקולים האלה


קיצר הכל ביחד אם קונים בארץ
זה מאד מאד יקר
וזה לא רק העיניין של הכסף זה פשוט מערכת איכותית

אני רק מרחם על הרעננים המסכנים שרק רוצים שקט
arik
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע בידיוק גם אני פתחתי טרד על המערכת באוטו

פשששששש
1 ל מיליון תאמין לי
Hell_Copter
שמים את המערכת על הקליאו ספורט אריק? :)
Origin
NERO
רק צריך להגדיר אותה .
ADiSH
quote:
Originally posted by guetag
יש לי שאלה בקשר לצריבה...
איזה תוכנה תומכת בדיסק של 90 דקות?

נרו
אבל הדיסקים האלה שווים לתחת..
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמים את המערכת על הקליאו ספורט אריק? :)

ראה לך ברור ששמים בסובארו


חחחחח
מה נראה לך אחי?
Q-PiXeL
אריק
מערכת פצצתית!!
הוא הביא אותה בטח מארה"ב, נכון?
מגבר כזה באזור ה200 דולר... חלום :)

(הרדיו דיסק באמת מדהים (אבל משעמם אחרי כמה זמן
רק שאני העדפתי ללכת על ה9750 כי יש לו
4 Volts Preout
לכל מקרה


בקשר לאחוריים, באמת רמקול איכותי, אבל ממש הגזמת עם המחיר
בחול הוא עולה כ120 דולר


אגב, אח שלך לא מרכיב נכון את המערכת
להשקיע ברמקולים אחוריים במקום קידמיים זה לא נכון
הוא צריך להשקיע בסט קומפוננט קידמי וסאב
מאחורה אפשר לשים רמקול שאפילו יוגבר ע"י המכשיר... העיקר שלא יהיה יותר מידי דומיננטי

בקיצור
אם כבר יש לו טוויטר איכותי של
MBQ
(אגב איזה דגם זה?)
אז שיוסיף לו עוד רמקול של
MB
וקרוס
ויהיה לו סט קומפוננט מצויין מקדימה



ועוד משהו
ב17 באפריל תערך תחרות סאונד
התחרות תתקיים באצטדיון רמת גן
שווה לבוא
יש כבר כמה רכבים עם בניות עצבניות במיוחד לתחרות

Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
ראה לך ברור ששמים בסובארו


חחחחח
מה נראה לך אחי?


בת'כלס חשבתי שתשימו את זה בסובארו...
אבל אז נזכרתי שצח שבר לך את הדבר הזה בין המושבים הקדמיים
אז כבר לא שווה לשים את זה שם :)
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בת'כלס חשבתי שתשימו את זה בסובארו...
אבל אז נזכרתי שצח שבר לך את הדבר הזה בין המושבים הקדמיים
אז כבר לא שווה לשים את זה שם :)


חחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement