|
Behöver namn tips
|
View this Thread in Original format
| DJmoXX |
Tjoo... jag behöver ha tips vad man kan heta när man är Hardstyle discjockey..
Dj MOxx var ja som trance men nu behöver ajg ett mer anpassade nick att ha som att lira hardstyle.
Vill endast ha seriösa namn.
Kan passa på att behöver ett "namn" innan 11 April, ska till Holland och lira på en fest, närvös är man fan.. min första riktiga ute spelning..
Det bästa Namnet kommer att belönas med ett ex av min första Vinyl.. släpps under ett "Okänt" Skivbolag från Holland.
Förtillfället heter Vinylen:
Unknown - First beat
A1 - Cocaine
B1 - Tresspass
Jag kommer meddela vinnaren via PM. |
|
|
| NooN |
Inflicted D.
Whip
Balrog
Darkbound
Demonboar
Fem stycken kan du få iaf :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vad du än väljer för namn så slopa "DJ" framför det ;) Så tycker jag :gsmile: |
|
|
| Sorrow |
DJ Rough
BioCore
Illusion
Shadow
Venom
Fem får räcka.. Kolla upp namnen på t.ex. discogs först dock. ;) |
|
|
| RebeL9 |
håller med Steve. det mest oseriösa är att sätta DJ framför sitt nick :)
här har du några bra tips på namn:
Misär
Opher
Bassinstructor
Bassprofessor
General Bass
Zuludancer
;Q |
|
|
| DJmoXX |
| quote: | Originally posted by RebeL9
håller med Steve. det mest oseriösa är att sätta DJ framför sitt nick :)
här har du några bra tips på namn:
Misär
Opher
Bassinstructor
Bassprofessor
General Bass
Zuludancer
;Q |
du har kommit på bra nick.. men varför lirar du mest trance? :p |
|
|
| jofawe |
rughmaster
hardMOxx
MOxx goes hardstyle
du vet, there is no end to the possibilitys! :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by DJmoXX
ska till Holland och lira på en fest, närvös är man fan.. min första riktiga ute spelning |
f*n va grymt för dig :D skooooojigt! berätta hur de gick sen, vare var för fest etc... :cool:
nu har ja kommit på lite olika ord här :p obs att detta INTE är kompletta namn, utan att man typ kan använda nåt och koppla i hop med nåt annat.. typ.. man kan ju inte bara heta core..utan man får sätta ihop det med typ..."ja nåt annat ord" :p :p kommer inte på nåt ;)
alltså nåt namn innehållande något av följande
(de ord som följs av en smiley e kompletta hardstyle-namn i min mening)
crusader :disbelief
mezhuggah :disbelief
razor
accelerator
moreno
frontex :disbelief
leon
psykomachine
controller
hazard
maze
dominator
anthracite :disbelief (betyder "a very hard type of coal which burns slowly and produces a lot of heat with very little smoke and a small flame" :D
phobia
core
chromosome
trakker :disbelief
speedy
Brainbasher :disbelief
jo, sen har jag varit inne lite på fornmytologi, som jag antar att du inte gillar, men de hade ju vart fett iaf.. eftersom du ju är från norden :D
Midgårdsormen är väl inte så kul att heta hehe :p
eller:
Nagelfar (i asatron (enligt Snorres Edda) ett skepp invid Yggdrasil)
men va sägs om:
Ymer :D eller
Wotan (Wotan är en annan benämning på Oden, den högste guden i asatron. Så kallade Richard Wagner sin huvudgud i Nibelungens ring) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by DJmoXX
du har kommit på bra nick.. men varför lirar du mest trance? :p |
heh vad menar du? |
|
|
| Vizay |
jag skulle kört på förnamn + efternamn helt sonika, låter inte tilltöntat som vissa namn kan göra :)
nu använder jag iofs själv Vizay men det e av ren vana, finns många som kallar mig det i riktiga livet också så det känns ganska naturligt lixom :)
ett annat bra alternativ kan ju vara att ta ett smeknamn som någon kallar dig om det nu inte är ett jättevanligt smeknamn som typ mackan, henke eller något i den stilen :P |
|
|
|
|