|
Armin Van Buuren op MTV
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Zondag Fusdag! :)
vanavond:
19u: reportage over Armin Van Buuren op MTV
20u: Perry O'Neil twee uur lang in de mix op Basicbeats.net |
|
|
| Gladius |
cool.
met heel veel chance vergeet ik het niet |
|
|
| Zehra |
cool!
moet werken tot negen! :whip: |
|
|
| djcresto |
| als ik eraan denk zal ik de videorecorder nog eens van onder het stof halen :D |
|
|
| Nabistai |
| Kijk eens aan, ik zie deze thread weer mooi op tijd :D Lang geleden da ik nog is naar MTV ga kijken :disbelief |
|
|
| emma |
was kort en bondig !
ni veel speciaals eigenlijk ....
vr diegenen die het nt gezien hebben, video zal waar verschijnen op www.arminsworld.com |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by emma
was kort en bondig !
ni veel speciaals eigenlijk ....
vr diegenen die het nt gezien hebben, video zal waar verschijnen op www.arminsworld.com |
Het programma duurde wel een uur hé Emma ;)
Kvond het over de hele lijn nogal oppervlakkig en inderdaad wel kort (met de filmpjes ertussen), vond het eigelijk ni zo boeiend maar kom, laten we ni zagen :p |
|
|
| pooley |
Kvond het ook niet echt speciaal :)
Armin is gewoon een chille gast :)
En die intervieuwer vond ik maar een dwaas, waarom, dunno |
|
|
| TOR |
idd.. idiote presentator
en Basicbeats is down blijkbaar :whip: |
|
|
| emma |
ja, interview idd wa langer (sorry)
stomme interviewer ;altijd weer da stom vraagske over geld, ten eerste isda een obeleefde vraag !!! en ten tweede wa zijde der mee alsget weet ???
en ja , vr de rest, armin weet wel hoe hij 't moet uitleggen, hij heeft ni vr nix rechten gedaan he ;) |
|
|
| Freezel |
| Die interviewers verdiepen zich nergens in. De krijgen vlak van te voren een vragenlijstje waar ze zich aan moeten houden. Vond het wel mooi dat Armin die presentator voor lul zette :D Hij was ff stil en ging meteen door naar wat anders :toothless |
|
|
| pooley |
| Gotta love the dude :) |
|
|
|
|