|
חברים גם היום שלי הגיע
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
מחר (שלישי) אני מתגייס סוף סוף
כנראה להנדסה קרבית
אני מקווה לבקר מדי פעם
(שלא לדבר עם להיות מעודכן)
:)
תעשו חיים חבר'ה |
|
|
| Er- |
וואלה אח שלי לא יצא לנו לדבר... אבל שיהיה לך בהצלחההההההה!!!
גיוס בסט שיהיה לך גבר |
|
|
| KrazyDJs |
בהצלחה גבר גבר..
שפשוף נעים ותהנה כמה שיותר בצבא
תחזור הרבה לפה... |
|
|
| oDrori |
Dayumn
אחי שירות מהיר וקל! שמור על כל חלק בגוף
;) |
|
|
| skelz |
בהצלחה אחי
ושירות קל!! :) |
|
|
| Origin |
גיוס נעים גבר גבר...
והכי חשוב אל תפיל את הסבון ..:D |
|
|
| Shahar |
| בהצלחההההה אחייייי! |
|
|
| Rising |
| בהצלחה גבר!!!!!!!! |
|
|
| FederalBI |
תביא סבון נוזלי
לא צריך להרים אותו |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by FederalBI
תביא סבון נוזלי
לא צריך להרים אותו |
ואם הבקבוק נופל? |
|
|
| Eitan E |
מלך שיהיה לך בהצלחה
מקוה בשבילך שבסוף השירות שלך תוכל להצדיע למפקד שלך
סתם אחי זה בדיחות של הנדסה קרבית
:D
שמור על עצמך ואל תשכח איפה גדלת הא?
;) |
|
|
| Segev |
בהצלחה אחי גיוס קל!!
ותחזור לפה מידי פעם נעדקן אותך |
|
|
|
|