return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חברים גם היום שלי הגיע
View this Thread in Original format
warpedd_
מחר (שלישי) אני מתגייס סוף סוף
כנראה להנדסה קרבית
אני מקווה לבקר מדי פעם
(שלא לדבר עם להיות מעודכן)
:)
תעשו חיים חבר'ה
Er-
וואלה אח שלי לא יצא לנו לדבר... אבל שיהיה לך בהצלחההההההה!!!
גיוס בסט שיהיה לך גבר
KrazyDJs
בהצלחה גבר גבר..
שפשוף נעים ותהנה כמה שיותר בצבא
תחזור הרבה לפה...
oDrori
Dayumn
אחי שירות מהיר וקל! שמור על כל חלק בגוף
;)
skelz
בהצלחה אחי
ושירות קל!! :)
Origin
גיוס נעים גבר גבר...
והכי חשוב אל תפיל את הסבון ..:D
Shahar
בהצלחההההה אחייייי!
Rising
בהצלחה גבר!!!!!!!!
FederalBI
תביא סבון נוזלי
לא צריך להרים אותו
Rising
quote:
Originally posted by FederalBI
תביא סבון נוזלי
לא צריך להרים אותו


ואם הבקבוק נופל?

Eitan E
מלך שיהיה לך בהצלחה
מקוה בשבילך שבסוף השירות שלך תוכל להצדיע למפקד שלך

סתם אחי זה בדיחות של הנדסה קרבית
:D

שמור על עצמך ואל תשכח איפה גדלת הא?
;)
Segev
בהצלחה אחי גיוס קל!!
ותחזור לפה מידי פעם נעדקן אותך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement