return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Diesel-u-music 2004
View this Thread in Original format
djdavid
werd afgelopen weekend tot m'n eigen verbazing te horen dat ik mag meedoen aan de eerste ronde van Diesel-U-Music 2004 volgend weekend in Amsterdam. nog meer TA-ers die hieraan meedoen???
BaRTeZ
Wat is het precies? :)
djdavid
contest voor upcoming talent in allerlei muziekstijlen, check deze link dan maar ff:

http://www.diesel-u-music.com/index.cfm?channel=1280
MennoB
Een soort van dj contest :)

Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..
Miss Proximus
haha :D

wat heeft zijn stijl er nou mee te maken! :D ze hebben toch ook een os bij de miniplaybackshow. die kan toch ook niet zingen :D
sndh
quote:
Originally posted by MennoB
Een soort van dj contest :)

Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..


als er iemand divers is, is het luke wel...
djdavid
quote:
Originally posted by MennoB
Een soort van dj contest :)

Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..


kijk aan! luke als jurylid, dat wist ik nog niet. maar dat maakt verder weinig uit, ik doe gewoon m'n eigen ding en dan zie ik wel of ik nog een rondje verder kom...
djdavid
heb nog geen idee hoe laat ik moet aantreden achter de draaitafels, maar ik wel wat support gebruiken komende zondag! entree is gratis, dus TA-ers die in de buurt zijn...kom ff langs:D
Dj Lex
Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.


IK WILLLLLLL! :D

HiGH_NrG
Lex check je pm
SnuggLe
Had er ook nog heen kunnen gaan, maar lineup spreekt me niet echt aan.
Wat is het concept precies? Wie zijn de 'winnaars' van de voorrondes?
Hoor hier via oa www.partyscene.nl veel over, maar wat het allemaal is....??? Het wordt omschreven als 'de start van het festivalseizoen'.

Ga vanvaond wel naar Michel de Hey in de Asta :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement