|
חמש (או יותר) כפול מהירות הקול- מזל"ט
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מזל טוב לבחורון שלנו שמהיום יכול לשתות אלכוהול באופן חוקי כמה שהוא רוצה (הלוואי עלינו) וגדל בשנה
לעילגים שביננו שלא הבינו את הכותרת
HyPeRSoNiC= חמש, או יותר, כפול מהירות הקול
:D
מזל"ט אורן אתה איש מרגש!
אוהבים אותך
ד"ש להדס
:D |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !!!
:):):)
אחד האנשים היותר טובים
:gsmile: |
|
|
| Flotser |
אורן!!!!!
:p :p :wtf: :wtf: :wtf:
מזל טוב!!!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תודה רבה אחים שלי!!!!!!!!!!!!
אני יוצא ביום חמישי למטרוק
ביום שישי ללילינבלום (אני יודע, חרא מקום אבל הציעו לי הצעה שלא יכולתי לסרב לה)
וביום שבת (אולי) לטי אל וי
מישהו רוצה לבוא??? :D |
|
|
| Dj Black |
מזל טוב אחי!!!
:D :D :D :D |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט ילד יומולדת..
איפה אתה משעמם לי בלי השיחות נפש שלנו בלילה בהאב :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מזל"ט ילד יומולדת..
איפה אתה משעמם לי בלי השיחות נפש שלנו בלילה בהאב :p |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אז בוא לאיי סי קיו יא חמור :p
גם אני מתגעגע :rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| מזל טוב איששששש|!!! |
|
|
| Rising |
| מזל טטטובבבבבבבבב!!!!! :) |
|
|
| LA© |
המון המון המון מזל טוב אורן!
:toocool: :happy2: |
|
|
| Segev |
מזל טוב גבר!!
אל תשתה יותר מידי :] |
|
|
|
|