return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
BeTa t-shirt! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by Gladius
lol nog andere requests ofzow? :p

misschien met V-hals ipv ronde hals? :p
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah

we're working on it! ;) als het maar 'haalbare' requests zijn eh ;)
djcresto
zou leuk zijn mochten we ze op aib kunnen dragen als mike zen dvd opneemt...
Svinuske
de 5
en dan de blauwe :tongue3
Meltoz
quote:
Originally posted by Nyah

Liever ronde hals als da gaat :( :rolleyes: Ma as't ni zo is zal'k mij wel bij de meerderheid aansluiten.. ;)
pooley
Hoe vordert het?
djcresto
heb eens navraag gedaan bij insignia (www.insignia.be)
ziet er mij heel professioneel bedrijf uit met enorm veel artikelen. Mensen hebben cataloog opgestuurd.
De goedkoopste tshirts komen op 8,1 per stuk (merk slazenger 150gr)Minimum te bestellen 25 stuks, leveringstermijn 3 weken. Ik zie da wel zitten om die bestelling te doen allemaal geen probleem. Maar het verdelen van die tshirts zie ik minder goe zitten. Iemand nog ideeën om dit op een eenvoudige manier te doen?
Tis maar dat we Zehra een beke ontlasten, dat meiske heeft zoveel werk voor school ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by djcresto
heb eens navraag gedaan bij insignia (www.insignia.be)
ziet er mij heel professioneel bedrijf uit met enorm veel artikelen. Mensen hebben cataloog opgestuurd.
De goedkoopste tshirts komen op 8,1 per stuk (merk slazenger 150gr)Minimum te bestellen 25 stuks, leveringstermijn 3 weken. Ik zie da wel zitten om die bestelling te doen allemaal geen probleem. Maar het verdelen van die tshirts zie ik minder goe zitten. Iemand nog ideeën om dit op een eenvoudige manier te doen?
Tis maar dat we Zehra een beke ontlasten, dat meiske heeft zoveel werk voor school ;)

we houden toch gewoon een BETA-MEETING ???
komt allemaal wel goed
Tiger777
quote:
Originally posted by Buoyant
we houden toch gewoon een BETA-MEETING ???
komt allemaal wel goed

Tegen den tijd da dat volledig op poten staat, is het te koud om de T-shirt nog bloot te dragen :p

Ik wil mij wel bezighouden met de verdeling.
Wildfir3
quote:
Originally posted by Tiger777
Tegen den tijd da dat volledig op poten staat, is het te koud om de T-shirt nog bloot te dragen :p

Ik wil mij wel bezighouden met de verdeling.

jup tegen dan kan ik al nimeer in mijnen TA string op 't straat rondlopen

Belgian Bonzai
Ik ging voor de 6e, maar ik was de enige :toothless

Ik ga d'er zeker eentje pakken, hoor.
Tiger777
Tijd dat der noges wat schot in de zaak komt, anders is het inderdaad al winter voor ze der zijn. Het schijnt dat fred een winkel (in brussel??) had, www.xlweb.be
Hunne prijs ziet er schappelijk uit. Het eenvoudigste zou zijn moesten we een pakket kunnen samenstellen. Daarmee bedoel ik, dat we niet appart een T-shirt kunnen kopen, maar dat ze per 2 te koop zijn. Eentje met rood logo en een met een blauw logo in hetzelfde pakket. Tenzij iemand daar zijn veto tegen stelt(steven/wildfire moet zich onthouden van de stemming ;) )denk ik dat dat het beste zal zijn.

Nu nog de aantallen. Hoeveel pakketten moeten er besteld worden? Iedereen post hier maar of hij en pakket wilt en binnen 14 dagen ofzo, maken we een resumé op en stappen we naar de winkel.

Voor de gierigaards onder ons: een pakket(dus een rode en een blauwe T-shirt) zouden niet meer dan 15 à 20 € mogen kosten.

PS: probeer het gezever te beperken en het overzichtelijk te houden ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement