return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
BeTa t-shirt! (pg. 6)
View this Thread in Original format
TOR
me wants a blue one :o
eieregooie
Ow, en bovendien beloof je een prijs, maar ik geloof nooit dat je dat gaat halen ;) Heb je al eens contact opgenomen met een drukker en je laten informeren over kleuren drukken op zwarte ondergrond?
Tiger777
volgens prijslijsten kost de bedrukking een goeie 3.5€ per T-shirt. Maar als ei der geen wilt.. moet hij het maar zeggen he :)

oja, ik beloof ook niks he, schuif geen verantwoordelijkheden op mij af he. Ik doe een SCHATTING.
eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
tenzij de blauwe T-shirt plotseling alle aanhang verloren is, willen wij het nog wel eens overwegen om alleen de rode te maken he :)

Kijk eens naar de poll, de verhouding rood/blauw is 20/4 :rolleyes: Tis toch meeste stemmen gelden hiero, en niet ik wil blauw dus ik ga zorgen dat er blauw komt... als je dan naar de poll kijkt zou je eerder 2 verschillende rooie moeten laten drukken ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
volgens prijslijsten kost de bedrukking een goeie 3.5€ per T-shirt. Maar als ei der geen wilt.. moet hij het maar zeggen he :)

oja, ik beloof ook niks he, schuif geen verantwoordelijkheden op mij af he. Ik doe een SCHATTING.

Nou ja, je zegt dat het niet meer wordt dan 20 euro voor 2 shirts... Lijkt me erg weinig :) Ik heb namelijk ook ooit al eens geinformeerd naar het bedrukken van T-shirts en het kwam erop neer dat goeie kwaliteit drukken, wat op zwarte ondergrond dus wel vereist is, gewoon heel duur is in een kleine oplage :)
Tiger777
kijk, mij kan het allemaal niet schelen hoeveel T-shirts, welke kleur T-shirts, welke kleur bedrukkingen. Ik persoonlijk vind de rooie even mooi als de blauwe, dus moet ge ni afkomen met:
quote:
en niet ik wil blauw dus ik ga zorgen dat er blauw komt...

want dat heeft er nog zelfs van ver niks mee te maken.
Over de prijzen: het is een RUWE schatting he, ma mij maakt ge nu toch ook ni wijs da het >30€ voor 2 T-shirts zal zijn.
eieregooie
Dat weet ik niet, ik ben geen drukker ;)

En volgens mij maakt het de meeste mensen nie zoveel uit, dus waarom dan 2 verschillende? Dan mis je ook weer de uniformiteit wanneer de helft met de ene kleur loopt, en de andere helft met de andere... Alhoewel dat misschien wel weer slim is dan :D Niks zo triest als een clubje trancekneuzen met allemaal hetzelfde shirt aan (lees t.nu :p) ;)
Tiger777
ik dus ook niet. Maar we mogen toch weten over hoeveel stuks het ongeveer gaat gaan? Da's volgens mij toch de meest logische stap. De volgende stap zal zijn om effectief offertes aan te vragen.
eieregooie
lees de thread eens door, ik denk dat je aan 20/25 genoeg hebt :) Het lijkt me duidelijk dat de mensen die hier gestemd hebben wel interesse hebben in een shirt, anders moeten ze gewoon niet reageren.

Er gaan vast weer wat mensen afhaken ook, maar dan heb je nog wat over voor eventuele nieuwkomers :)
Eagle`
afhakers worden gebenned :p

Tiger777
okee, zo komen we er niet uit he. Tijd voor een nieuwe poll? 1 T-shirt (Rode) of 2 T-shirts(Rood + Blauw)
TOR
goed idee, want ik denk dat er wel meer interesse is in het blauw.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement