|
Duim voor NASTRA en RAOEL wij moeten op voor het rijbewijs (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Komop Nastra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU CAN DO IT!
Oh ja jij ook Raoel! Halen dat examen! |
|
|
| Nastra Azzurro |
I have only 1 thing to say
HELL!!!! YEAHH!!!!!!!!!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
oja en Merci Voor alle DUIMPIESSSSSSSSSSS.......
EN raoel Komop HE |
|
|
| Glaniskanis |
W0000h000000
Gefeliciteerd he N
je zat zeker net zo te bibberen als op DV maar dan van de zenuwen ;)
j/k
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
WWAAZZAAAAAAAAAAAAAAA
Just did it.
Mother ing cool.
He nastra:
Congrats to U 2 man.
Zeker wel een relaxed gevoel als die vent binnenkomt en heel relaxed zegt:
Tis voldoende roel
:) :) :) :) :) :) :) |
|
|
| Miss Proximus |
GefeliciteeeeeeerD!!!
Hiep! Hiep! Hoera!!
Goed gedaan mannen! Das wel een applausje waard! :) |
|
|
| Nastra Azzurro |
YESSSSSSSS
lekka man
Thats wat im talkin about
Ja ik zat gister wel fukkin te bibberen ja.....maar Toen ik bezig was met Examen was ik egt chill....
geen vuiltje aan de lucht
Ik had ook de strengste Examinator zeiden ze
dus das dubble lekka
Congratz ROEL
Ik had gewoon een vlekkeloos rit.....dus das lekker
Alleen 20 min gereden had ie genoeg gezien
File Parkeren Straatje keren allemaal perfect man!!!!!! WOOHOOOOOOOOOO
Ik ben voortaan nimeer zo lang op het forum denkik
Whahahaha
Hey mazzl ik ga ff CROESEN |
|
|
| -=WVG=- |
Eeej mannen GEFELICITEERD...
En voor na het rijden...
  
Cheerz :) |
|
|
| TranceFool |
| :stongue: GEFELICIFLAPSTAART :stongue: |
|
|
| Blik |
| gefeliciteerd mannen, ik ben blij voor jullie........:D |
|
|
| magrec |
| congrats d00ds.... |
|
|
| Henkie_henk |
Goe werk jongens :)
in 1 keer.. nu ff in je pappas oto :)
Al beetje geld bijelkaar voor eigen bakkie?? Of iig de speakers ;) |
|
|
|
|