return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Duim voor NASTRA en RAOEL wij moeten op voor het rijbewijs (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rudy
Komop Nastra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU CAN DO IT!

Oh ja jij ook Raoel! Halen dat examen!
Nastra Azzurro
I have only 1 thing to say













HELL!!!! YEAHH!!!!!!!!!!!
Nastra Azzurro
oja en Merci Voor alle DUIMPIESSSSSSSSSSS.......

EN raoel Komop HE
Glaniskanis
W0000h000000
Gefeliciteerd he N
je zat zeker net zo te bibberen als op DV maar dan van de zenuwen ;)
j/k


Greetz,
Glaniskanis
raoel
WWAAZZAAAAAAAAAAAAAAA


Just did it.
Mother ing cool.


He nastra:
Congrats to U 2 man.

Zeker wel een relaxed gevoel als die vent binnenkomt en heel relaxed zegt:
Tis voldoende roel


:) :) :) :) :) :) :)
Miss Proximus
GefeliciteeeeeeerD!!!

Hiep! Hiep! Hoera!!

Goed gedaan mannen! Das wel een applausje waard! :)
Nastra Azzurro
YESSSSSSSS
lekka man



Thats wat im talkin about


Ja ik zat gister wel fukkin te bibberen ja.....maar Toen ik bezig was met Examen was ik egt chill....

geen vuiltje aan de lucht


Ik had ook de strengste Examinator zeiden ze
dus das dubble lekka

Congratz ROEL

Ik had gewoon een vlekkeloos rit.....dus das lekker


Alleen 20 min gereden had ie genoeg gezien

File Parkeren Straatje keren allemaal perfect man!!!!!! WOOHOOOOOOOOOO

Ik ben voortaan nimeer zo lang op het forum denkik

Whahahaha

Hey mazzl ik ga ff CROESEN
-=WVG=-
Eeej mannen GEFELICITEERD...

En voor na het rijden...



Cheerz :)
TranceFool
:stongue: GEFELICIFLAPSTAART :stongue:
Blik
gefeliciteerd mannen, ik ben blij voor jullie........:D

magrec
congrats d00ds....
Henkie_henk
Goe werk jongens :)

in 1 keer.. nu ff in je pappas oto :)

Al beetje geld bijelkaar voor eigen bakkie?? Of iig de speakers ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement