|
Duim voor NASTRA en RAOEL wij moeten op voor het rijbewijs (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
GEFELICITEERD NASTRA!!!!!!!!!!!
Greetz Muppet
o ja raoel duim nog |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Muppet
o ja raoel duim nog |
Hoezo duim nog??? |
|
|
| M5 |
knap hoor in 1 keer!!!!.....ik had hem pas na 3 keer.....
Veel plezier ermee!!!! |
|
|
| michiel |
nastra bedankt voor het cruizen vanmiddag
het was chill
later
michiel |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
nastra bedankt voor het cruizen vanmiddag
het was chill
later
michiel |
Jaman was vet! |
|
|
| DJ_Massive |
G E F E L I C I T E E R D
thumbs up!!:cool: |
|
|
| Muppet |
sorry raoel lette ff niet op GEFELICITEERD
Greetz Muppet |
|
|
| New Wave |
hey people gefeliciteerd!!!!
Nastra volgend jaar met DV ging jij rijden zei je? :D
Ejh tof man, ik hoop hem ook in 1 keer te halen...maar eerst nog een lesje of 15 :p
LATOX! |
|
|
| Optimus Trance |
gefeliciteerd!!!!
allebei dan he:D:D:D
enne...nastra, waar heb je in Rijswijk gereden??
en ben je nog langs Holland spoor gerden?? lekkere tyfuszooi is t daar:p:D:D |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
gefeliciteerd!!!!
allebei dan he:D:D:D
enne...nastra, waar heb je in Rijswijk gereden??
en ben je nog langs Holland spoor gerden?? lekkere tyfuszooi is t daar:p:D:D |
Ja nee Ik heb met me PRoefexamen daar gereden..Ik was toen gezakt als een baksteen.... Whahaha zeker een rotzooi maar tis wel allemaal Logisch (de 2de keer) wahhha......
Nee ik heb examen gedaan gewoon midden in Rijswijk....CBR Links verlaten DAn ee hele grote rondje gemaakt en weer trug in 20 minuten...stelde weinig voor. Heel Ontspannen. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by New Wave
hey people gefeliciteerd!!!!
Nastra volgend jaar met DV ging jij rijden zei je? :D
|
oh das mooi!! dan mag je mij ook een lift geven! :p |
|
|
| After8 |
Jongens gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker he:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
|
|