return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
1 april
View this Thread in Original format
magrec
Leuke grap van swamper :rolleyes:

Ligt wel erg voor de hand.
SnuggLe
Erg slechte grap inderdaad.
Heb nog geen goede grap gezien of gehoord eigenlijk.

Ja alleen van: "Erik, je moet Meneer Leeuw bellen, 020-blablablabla". Kerel belt, krijgt hij Artis aan de Leeuw :) Toen pas had hij het door :)
Zelfde kan met meneer Beer ofzo en een andere dierentuin :)




(oh, heb btw internet op mijn werkplek nu tijdelijk :D)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Erg slechte grap inderdaad.
Heb nog geen goede grap gezien of gehoord eigenlijk.

Ja alleen van: "Erik, je moet Meneer Leeuw bellen, 020-blablablabla". Kerel belt, krijgt hij Artis aan de Leeuw :) Toen pas had hij het door :)
Zelfde kan met meneer Beer ofzo en een andere dierentuin :)




(oh, heb btw internet op mijn werkplek nu tijdelijk :D)


ik ook en ik verveel mij nu, heb wel dingen die ik moet doen hehe maar geen zin.


Die van de Leeuw die kende ik in de vorm van.

De heer H.B. Gijs heeft gebeld tel: bla bla bla (holle bolle gijs van de efteling dus....kantoorhumor he ;))
Jesse
quote:
Originally posted by SnuggLe
Erg slechte grap inderdaad.
Heb nog geen goede grap gezien of gehoord eigenlijk.

Ja alleen van: "Erik, je moet Meneer Leeuw bellen, 020-blablablabla". Kerel belt, krijgt hij Artis aan de Leeuw :) Toen pas had hij het door :)
Zelfde kan met meneer Beer ofzo en een andere dierentuin :)


dit voorbeeld stond ook in de krant vandaag :)
Ding Chavez
En ik de hele ochtend bezig geweest om m'n mp3s op read only te zetten. Het risico dat omghi2u.exe & pixorstfu.exe gedelete worden wil ik echt niet lopen hoor :p
MennoB
Wat was die 1 april grap van Swamper dan?

Ik heb alleen die van Ste gevonden, saai dat Tiesto omkwam tijdens een auto ongeluk. Hoeveel levens heeft Tijs, vorig jaar kwam hij ook al om tijdens een vliegtuigcrash :)
Fkwebeman
Deze is wel leuk.. allemaal doorsturen!
Dr Oetker
Google gaat een nieuwe mail-dienst beginnen. Is dit een 1 april grap of niet, 1000 mb free space :crazy: :tongue3

http://www.gmail.com
http://www.google.com/press/pressrel/gmail.html
http://www.google.com/gmail/help/about.html
MennoB
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Deze is wel leuk.. allemaal doorsturen!


Hahaha,

Die is vet!!:D
robin
quote:
Originally posted by Dr Oetker
Google gaat een nieuwe mail-dienst beginnen. Is dit een 1 april grap of niet, 1000 mb free space :crazy: :tongue3

http://www.gmail.com
http://www.google.com/press/pressrel/gmail.html
http://www.google.com/gmail/help/about.html


dat zijn ze al langer van plan

en je krijgt waarschijnlijk een max attachemt grote van een paar honderd kb, dus die gb krijg je van je leven niet vol

Blik
quote:
Originally posted by MennoB
Wat was die 1 april grap van Swamper dan?

Ik heb alleen die van Ste gevonden, saai dat Tiesto omkwam tijdens een auto ongeluk. Hoeveel levens heeft Tijs, vorig jaar kwam hij ook al om tijdens een vliegtuigcrash :)


Die van dat auto-ongeluk is muf, die heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens verzonnen met henkie_henk. Henkie_henk had ff snel een site gemaakt met RIP Tiësto enzo erop. Ik had toen het bericht in de Music Discussion gezet. Zorgde toen voor een hele rel want iedereen ging toen naar de Music Discussion toe (ook van RMF toen) om het bericht te lezen, en het zorgde er zelfs voor dat het forum crashte

(en het was niet eens 1 april :p)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
Die van dat auto-ongeluk is muf, die heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens verzonnen met henkie_henk. Henkie_henk had ff snel een site gemaakt met RIP Tiësto enzo erop. Ik had toen het bericht in de Music Discussion gezet. Zorgde toen voor een hele rel want iedereen ging toen naar de Music Discussion toe (ook van RMF toen) om het bericht te lezen, en het zorgde er zelfs voor dat het forum crashte

(en het was niet eens 1 april :p)


Die was wel goed toen ja :D

Vandaag nog echt geen ENKELE goede gezien.


En Ste is gewoon een sukkel :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement