|
וירוס בקבצי MP3
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב כמו שאתם רואים יש איזה וירוס חדש
לפי מה שהבנתי זה רק בקאזה נכון?
אז אני יכול להיות רגוע אבל איך אני יכול להעיף את זה במקרה נגיד שחברים שלי שמורידים מקאזה נדבקו? |
|
|
| Flotser |
כל שנה סוואמפר חייב לנסות איזה בדיחה חדשה
1
באפריל.....
:p |
|
|
| coby |
חחחחחח אהבתי
תפתחו את הלינק לוירוס חח כמה שטויות רשמו שם :) |
|
|
| Rising |
| שגב אני מתפלא עלייך בן אדם |
|
|
| KrazyDJs |
:haha: :haha:
שגב ראסמי יצאת קצת טמבל :tongue3 |
|
|
| Segev |
חחח אפילו לא פתחתי את הלינק :D
דוגרי עבד עלי חזק!!! |
|
|
|
|