|
איך להתחיל עם בנות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
מה זה להיות עצמך? כל הרעיון בלהתחיל עם מישהי זה לא להיות עצמך כדי להכנס לה לתחתונים
:p
רון, הרגת אותי :) |
|
|
| coby |
חחחח
תבוא אליה.. תגיד לה...
תגידי בובה... לא חבל ?! |
|
|
| VelenZ |
וואלה אחי , נושא טוב :)
חייב להגיד שגם אני שאלתי תשאלה הזאת הרבה ויש כאן כמה חברה שהתשובות שלהם עזרו :]
תודה לך ולהם |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by VelenZ
וואלה אחי , נושא טוב :)
חייב להגיד שגם אני שאלתי תשאלה הזאת הרבה ויש כאן כמה חברה שהתשובות שלהם עזרו :]
תודה לך ולהם |
סיפור אמיתי
הלכתי עם אמא שלי היום לקניות במגה
והתחלתי עם אחת הדיילות שם שאמורות להציע לאנשים מבצעים...
:)
אבל אני זה לא דוגמה טובה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סיפור אמיתי
הלכתי עם אמא שלי היום לקניות במגה
והתחלתי עם אחת הדיילות שם שאמורות להציע לאנשים מבצעים...
:)
אבל אני זה לא דוגמה טובה |
ליד אמאשלך?!?!?! :}:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ליד אמאשלך?!?!?! :}:wtf: :wtf: :wtf: |
חחחח לא...
נתתי לה לעשות את הסיבוב קניות לבד...
ונשארתי לדבר עם הדיילת |
|
|
| VelenZ |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סיפור אמיתי
הלכתי עם אמא שלי היום לקניות במגה
והתחלתי עם אחת הדיילות שם שאמורות להציע לאנשים מבצעים...
:)
אבל אני זה לא דוגמה טובה |
חחח אחי זה היה טוב :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אבל אני זה לא דוגמה טובה |
לָמֶה? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ראסמי הפורום מתתתת
אייי איי איזה הבדל מעכשיו ומלפני חצי שנה חחחחח |
נו יצעיר
כבר לפני חצי השנה הפורום היה על הקרשים
אתה לא היית פה בתקופות היפות כשאודי וגיל היו מרימים את הפורום במריבות
חחחח
אחחח 2001 שליטה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
לָמֶה? |
כי אני מוזר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כי אני מוזר |
לה אל תזלזל |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Shahar
לה אל תזלזל |
חחחחחחח תשמע אם הוא שהוא מוזר אז כניראה יש לו משהו במה שהוא אומר מבין
אם הוא מוזר אז הוא צריך בחורה מוזרה.... |
|
|
|
|