return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
איך להתחיל עם בנות (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחחחח תשמע אם הוא שהוא מוזר אז כניראה יש לו משהו במה שהוא אומר מבין
אם הוא מוזר אז הוא צריך בחורה מוזרה....


כמו ההיא שההוא ביומטוב הסתלבט עליה :D

סתם לא מזלזלים באף אחת
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
כמו ההיא שההוא ביומטוב הסתלבט עליה :D


יותר ברור מזה לא יכולת להיות:rolleyes:
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
נו יצעיר
כבר לפני חצי השנה הפורום היה על הקרשים
אתה לא היית פה בתקופות היפות כשאודי וגיל היו מרימים את הפורום במריבות
חחחח
אחחח 2001 שליטה...


חחחח
היו ימים
Tarantula
חה:)
איזה חמודים אתם
למרות שזה נאמר כבר,
תשמעו מה יש לאשה להגיד:D

בעקרון אתה לא חייב להיות חתיך הורס (למרות שזה לא יזיק), אתה חייב להיות עם הרבה בטחון עצמי (אבל לא שחצן)
....וקסם

..ובקיצור בא לך
אז לך על זה בלי לחשוב פעמים, על התוצאות תחשוב אחר כך
רק אל תתחיל עם משפטי התחלה נדושים, גימגומים לא מוסברים, ויותר מידי בטחון עצמי...
Ariels
מה זה משנה איך העיקר שלא תעשה את זה כמו אריק
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Ariels
מה זה משנה איך העיקר שלא תעשה את זה כמו אריק


אריאל אני חולה עליך!!!!!!!!!

:)
גדולל!!!

וואלה אני אפילו לא יודע על מה אתה מסתלבט עליו ועדיין קרע אותי מצחוק הקטילה:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Tarantula
חה:)
איזה חמודים אתם
למרות שזה נאמר כבר,
תשמעו מה יש לאשה להגיד:D

בעקרון אתה לא חייב להיות חתיך הורס (למרות שזה לא יזיק), אתה חייב להיות עם הרבה בטחון עצמי (אבל לא שחצן)
....וקסם

..ובקיצור בא לך
אז לך על זה בלי לחשוב פעמים, על התוצאות תחשוב אחר כך
רק אל תתחיל עם משפטי התחלה נדושים, גימגומים לא מוסברים, ויותר מידי בטחון עצמי...


במילים אחרות משאת אומרת זה שאני צודק...
Scorchio
quote:
Originally posted by Ariels
מה זה משנה איך העיקר שלא תעשה את זה כמו אריק



ואללה יום שישי אריק לא ראה בעיניים אני עומד לידו והוא מחבק איזה סמיטריילר עם צמיגים וג'אנט 30 אינץ'


אריק מה נסגר?
Flotser
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אריאל אני חולה עליך!!!!!!!!!

:)
גדולל!!!

וואלה אני אפילו לא יודע על מה אתה מסתלבט עליו ועדיין קרע אותי מצחוק הקטילה:)


שיווו אתה כזה ניגרר :p ;)
סתם אוף אני הולך :wtf: :crazy:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Flotser
שיווו אתה כזה ניגרר :p ;)
סתם אוף אני הולך :wtf: :crazy:


מיכאל הסבר פרט ונמק למה התכוונת בפוסט האחרון
אני באמת מנסה ולא מצליח להבין

Hell_Copter
ראסמי אחי שים זין
ת'כלס אתה צריך לחשוב על זה ככה
אם אני מתחיל איתה והיא לא רוצה אז שביזות לה...
יש עוד הרבה בנות...
זה לא שבוער דווקא עליה...

אם היא רוצה... פעמיים כי טוב
לך תתחרא כמה שאתה יכול
Scorchio
מאיפה צצת אתה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement