return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
R.e.s.p.e.c.t.
View this Thread in Original format
Bertn
hoihoi,

onlangs heb ik de nieuwe push gehoord, en die zou R.E.S.P.E.C.T noemen... die track is naar het schijnt eigenlijk al anderhalf jaar geleden afgewerkt.

Maar wat blijkt nu: de CD&V, een conservatieve volkspartij in Belgie, trekt nu naar de verkiezingen met de slogen... R.E.S.P.E.C.T!!! exact dezelfde manier geschreven!! Sebiet begint iedereen te denken dat Push een conservatieve CD&V-stemmer is:p

anyway, kvond het wel grappig!
Nyah
quote:
Originally posted by Bertn
Maar wat blijkt nu: de CD&V, een conservatieve volkspartij in Belgie, trekt nu naar de verkiezingen met de slogen... R.E.S.P.E.C.T!!! exact dezelfde manier geschreven!! Sebiet begint iedereen te denken dat Push een conservatieve CD&V-stemmer is:p

lol, dat had ik nog niet gezien; misschien denkt de cd&v daar de jongeren mee aan te trekken... ma mijn stem hebben ze toch nog ni :p
pooley
Mijne wel.
Gaan we over politiek beginnen, ik heb er el zin in :)
djcresto
toch wint CD&V op één been de verkiezingen, de liberalen doen hunzelf volledig de das om.
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
lol, dat had ik nog niet gezien; misschien denkt de cd&v daar de jongeren mee aan te trekken... ma mijn stem hebben ze toch nog ni :p

welke jongeren??? stuk of 100 beta's? :o kdenk dat als je meeste belgische jongeren wil aanspreken je meer een slogan moet hebben zoals: "Peace to all my homies! RIP my bro 2Pac!" ofzoiets :rolleyes:
emma
hahaha, so true zehra !!! lol

achja, bij mij pakken die stomme reclame campagnes ni, allemaal zever... gewoon zien wa ze over de loop van't jaar doen en dan trek ik daar zelf mijn conclusies wel uit ;)
pooley
\o/ for politics.

Soms is de 7de dag kijken is goed ma wel vroeg :)
Yves rules ! Praat ze allemaal zonder probleem onder tafel, en is ni zo'n slijmbal alst limburgs pastoorke of die paarse naar-de-mond-praters :)
Olju
flauw mannekes die van cd&v

R.E.S.P.E.C.T. to M.I.K.E.
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
Mijne wel.
Gaan we over politiek beginnen, ik heb er el zin in :)

hell yeah, me too toch een ding waar onze meningen niet botsen. Go cd&v
pooley
Iets, kom kom eagle.
Wij hebben veel gemeen !
Daarom passen we zo goe bijeen !

rrr

1 week paasvakantie sucks btw, #@|EHSAL

SilentEagle
quote:
Originally posted by pooley
Iets, kom kom eagle.
Wij hebben veel gemeen !
Daarom pasen we zo goe bijeen !

rrr

1 wee kpaasvakantie sucks btw, #@|EHSAL

I know the feeling, ikke ook maar 1 week. :mad: @ LUC :p
Kaidreas
och, de cd&v is voa janetten (gelijk ze op den bouw zeggen) :D
ik vind da nog altijd zo wa teveel van die kerkgangerkes als ge begrijpt wat ik bedoel, niks vernieuwend en alleen maar terug denken aan vroeger ---> IMHO
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement