return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Fast Forward Dance Parade naar Den Haag? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
Bram, ajb, de thrwead van FFWD:D
M_Peror
Heb geprobeerd de topic titel aan te passen voor de duidelijkheid (bv "Fast Forward Dance Parade 2004") maar de termijn is verlopen. Mods?

Om alvast op SnuggLes opmerking terug te komen: Ik ben er! De parade dan, twijfel nog over eindfeest, hoewel er dit jaar gras ligt en de line-up (naar mijn smaak dan) er op vooruit is gegaan.
Optimus
Ik zou misschien gaan omdat het vriendje van mijn zus er misschien moest draaien, maar dat gaat niet door, dus ik hoef die rukker niet te supporten:disbelief
HiGH_NrG
Ik ga hoogst waarschijnlijk niet. Er wordt veel regen voorspeld... :(
dj_spare
quote:
Originally posted by Dj Lex
Allemaal heel leuk dat eindfeest, maar ik weet nog van vorig jaar dat ik van die 3 uurtjes in die zandbak spelen nog 3 weken zwart snot heb lopen ophoesten. Mij zien ze daar dus niet meer terug!


hehe inderdaad, ik sla de gewone after over en ga daarna naar een boot, want 17 uur achter mekaar en 55 eurie lichter is me toch iets teveel van 't goeie :D
Phortje
quote:
Originally posted by dj_spare
hehe inderdaad, ik sla de gewone after over en ga daarna naar een boot, want 17 uur achter mekaar en 55 eurie lichter is me toch iets teveel van 't goeie :D

Euh... ja :D
SnuggLe
Ik ben er dus ook bij, samen met JP.
Ik ga foto's maken op een truck (welke weet ik niet, volgensmij zelfs meerdere) en op het eind feest op een of andere truck, ook reporten. Dus hou zaterdag www.partyscene.nl in de gaten, daar wordt heel FFWD LIVE verslagen!
jp
Lekker zo'n feestje in de hol van de leeuw

Nog effe oefenen:

"Amsterdam. 'Waar leg dat dan?"
"Alles naar de klotuhhh!"
"Komen Wij Uit Rotterdam"
"Mellow Moenie Mauwe"
Optimus
"Wat lul je, gek"
jp
Ben nu de elftal foto van Feyenooit aan het bestuderen. Ik wist niet dat Gullit nog steeds voetbalde :wtf:

SnuggLe
LOL echt geweldig:)

Trek mijn Feyenoord shirt wel aan zaterdag ;)
basvh
ik vind dat je weinig van de ffwd hoort. Geen truck line-ups en dergelijke, erg vaag!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement