|
Fast Forward Dance Parade naar Den Haag? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik zit net weer in Groningen en heb vanmiddag erg genoten op de FFWD. Ik heb eerst bij de Doelen gestaan tot bijna alle trucks voorbij waren en men begon te rellen. Daarna heb ik achter de truck van Ferry gehobbeld waar ik M_Perror nog tegen kwam.
Dit soort gratis feestjes mogen ze van mij vaker houden, vooral met dit weer :D |
|
|
| jp |
Ok een kleine selectie voor het slapen gaan...



















 |
|
|
| TranceFool |

Die tekst op de achtekant van de truck....
Het schijnt dat Q-Dance en ID&T de Ministry of Dance hebben opgekocht (was voor de zoveelste keer failliet) heette vroeger de A20. Ik zie alleen al de organisatie B2S erbij staan, dan weet ik weer genoeg....:( |
|
|
| jp |

Kom dan niet naar zo'n parade :rolleyes: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by jp

Kom dan niet naar zo'n parade :rolleyes: |
Die dronk natuurlijk een biertje in het openbaar........ tja dat mag niet hé op de "Heineken" Dance parade :rolleyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Die dronk natuurlijk een biertje in het openbaar........ tja dat mag niet hé op de "Heineken" Dance parade :rolleyes: |
Volgens mij is het een blikje huismerk-7up :p |
|
|
| TimeportE |
ben ook geweest.. was vet! goede muziek, goed weer, leuke sfeer, mooie vrouwen (veel meer als niet mooie vrouwen)..
btw, bij matrixx truck was zon stelten vrouwtje flauwgevallen, moet je dan ook maar neit zon dik kostuum en smink over je lichaam dragen.. hehe.. ze kon iig der warmte niet echt kwijt en dan gebeuren dit soort dingen :)..
btw2, johan gielen even gezien, hard weggerent, 4 nr's iedere keer throw ur hands up!!!! laat je horen, is everyone having a good time.. *kots*.. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij is het een blikje huismerk-7up :p |
ja lol van de Dirk (a.k.a. Bas in R'dam e.o.)
"gooi dat bier weg"
"dat is limonade meneer agent"
"niet zo brutaal jij"
"maar meneer het is echt waar proef maar"
"beetje een agent om proberen te kopen he"
"maar maar"
"hou nu je mond of je gaat mee naar het bureau"
"mmm....."
vervolgens stormen er 40 man ME op af en trekken z'n arm uit de kom :toothless |
|
|
| moogwai |
Vette foto's! Ziet er erg gezellig uit!
Ben zelf er niet heen geweest, heb de hele dag nog gewerkt.
Maar 's avonds nog wel 3 dj's on a boat :eyespop: |
|
|
| M5 |
| ik ben ook geweest. érg geslaagd. Vooral Michel de Hey & Secret cinema waren fet. lekker weertje ook. Echt genoten! :cool: |
|
|
|
|