return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אוטומוטור 2004!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תאמת לא כזה מתלהב מהארוע
אבל אני עובד ליד
אז אולי נקפוץ ויהיה גם איזה מפגש
תעדכנו!!


ראסמי צריך לארגן מפגש

*עוד יומיים :D :D :D
-CosmicFire-
מחר היום הגדול !! :D
יהיו שם עוד כמה הפתעות שלא פירטתי פה (מכוניות קונספט אההמ אהמממ)


היום גם חילקו מוסף כזה של אוטומוטור בידיעות אחרונות
יאללה אני תכף מת
Segev
דוגרי לא כל כך מעניין אותי כל המכונית האלה חחח
יותר מערכות של מכוניות מעניין אותי :D
הייתי שם שנה שעברה בשבל לראות את הטרקטורון החדש של פולאריס
predetor 500
אבל עם זה היה 550 זה היה לי עכשיו בחצר סעמק עם הרשיון טראקטור הזה והמדינה המסריחה הזאת
חחח קיצר אני לא ממש נהנתי שם שנה שעברה אבל מי שהולך ליצלם דברים יפים יעלה לפה והכי חשוב תהנו :D
TTman
שגב, גבר

שנה שעברה לא היה

היה לפני שנתיים
-CosmicFire-
הייתי שם!!!1
אפילו צילמתי מכוניות בחניה כשיצאתי :}
צילמתי 100תמונות ונתנו לשבת במלא מכוניות
אייי הפורשה חלוום לא נתנו להתקרב אליה אבל עדיין חלום!!!
והיה גם סאנגיונג איסיאו משהו כזה
חללית פשוט הכל טכנולוגיה חדשה כזה פחד מחשבים והכל
המייבך הזאת סתם חרא מיליון איש מסביבה בקושי הצלחתי לשלם
אבל מלא פוסטרים ותמונות יש לי לקחתי מהם :D
תמונות בקרוב
אחלה דבר למי שמתכנן ללכת
Segev
quote:
Originally posted by TTman
שגב, גבר

שנה שעברה לא היה

היה לפני שנתיים

אהה זה לא היה אוטומוטור?!
אז איך קראו לזה?
זה היה בגני התערוכה והיו שם מכוניות וטרקטורונים
-CosmicFire-
היה שנה שעברה אוטומוטור...

110תמונות מחר בבוקר :}
עוד 100תמונות עוד כמה ימים :}
Q-PiXeL
לא היה אוטומוטור שנה שעברה
אוטומוטור מתקיים פעם בשנתיים
אבל שנה שעברה המפיקים החליטו שבא להם להרוויח כסף אז הם הרימו תערוכה שנקראה "פנאי ושטח"
לא היה שמה כל כך הרבה מכוניות יוקרתיות, אלה יותר ג'יפים, סטריאו וכו'....
TTman
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
היה שנה שעברה אוטומוטור...

110תמונות מחר בבוקר :}
עוד 100תמונות עוד כמה ימים :}



זה לא היה אוטומוטור

זה היה רק רכבי 4 על 4, טרקטורונים ואופנועי ים

ובלי ויכוח מיותר בבקשה
TTman
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
לא היה אוטומוטור שנה שעברה
אוטומוטור מתקיים פעם בשנתיים
אבל שנה שעברה המפיקים החליטו שבא להם להרוויח כסף אז הם הרימו תערוכה שנקראה "פנאי ושטח"
לא היה שמה כל כך הרבה מכוניות יוקרתיות, אלה יותר ג'יפים, סטריאו וכו'....



בדיוק כך

שונא שאנשים חושבים שהם יודעים אבל הם לא

:mad:

:D

-CosmicFire-
סבבה אם אתם אומרים
אני זוכר ששנה שעברה רציתי ללכת אבל בסוף לא הלכתי אז יש מצב שזה היה זה... :}

www.tomz.us/kipper
התמונות שצילמתי
עדיין ממשיכות להעלות ואני מחכה שחבר שלי יביא לי את התמונות מהמצלמה שלו
TTman
וואלה סבבה בקשר לתמונות

רק שלא ראיתי אותן

אני לא רוצה לראות, כי אני אהיה שם ביום חמישי, אז זה רק יהרוס לי

אבל שיהיה בכיף גבר גבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement