|
אוטומוטור 2004!!!
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
טוב אז מי הולך להגיע?!?!?
אני רק אומר שלכל מי שמתעניין ברכב והולך להפסיד את זה באמת הפסיד ובגדול
תאריכים: 6/4-10/4
ביום שישי יהיה סגור
כל יום פתוח מ11-22...
מיקום - גני התערוכה ת"א
מחיר כניסה - 70ש"ח או 35+210נקודות ישראכרט
ועכשיו המכוניות:
אז להתחיל עם ספינת הדגל של התצוגה היישר מג'נבה!!!
פורשה קאררה GT



558 כ"ס
0-100 - 3.5שניות
מרבית של כ-330 קמ"ש
המחיר,באיזור ה-1.5 מיליון שקל, לפני מיסים
מרצדס מייבאך (7מיליון שקל)

ולמי שצריך עזרה כדי להבין למה זה עולה ככה אני מאד ממליץ להכנס לפה
ובין השאר בעמדה של מרצדס יוצגו גם
S55 AMG, SL 500, CL 600, סמארט `רודסטר` ו`פורפור` ואחרות
Nissan 350Z
Lancer Evo 8
ששיווקה בארץ יחל מיד לאחר התערוכה המחיר עדיין לא נקבע אבל אמורה להתחרות ב WRX STI
יגואר XJR:

BWM M3 CSL

BMW1

פאביה WRC

קסארה WRC

סיטרואן C איירדרים

Audi A6:
פג'ו 407
סיוויק החדשה:
טויוטה פריוס:

חיפושית קבריולה:

מגאן קבריולה:

Nissan Pick-Up
דקאר:

שברולט: טנדר-קבריולה

תאמת אין לי מושג מזה
שברולט טרייל בלייזר:
רקסטון חדש:

אז זהו יהיו שם עוד הרבה אני בטוח לא יודע מה
אני הולך להיות שם ביום שלישי בצהרים ככה עם 2מלצמות דיגטליות 256מגה כל אחת :}
עוד מישהו מתכוון ללכת? |
|
|
| taltul |
אחי אני שם בהסתברות של 150%!!!!
העניין הוא שאני לא יודע באיזה יום בדיוק אסע לשם...נראה בסוף...אם אתה רוצה דבר איתי באי סי קיו על זה....
יש מצב נארגן איזה מפגש תוך כדי האירוע:) |
|
|
| -CosmicFire- |
סבבה אחי אני שם ביום שלישי ביום הראשון של התצוגה
נדבר עד אז |
|
|
| TTman |
יא-מי
חחחח, אני שם 200 אחוז
יש לי כבר כרטיסים
אז שיהיה בכיף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פאקינג שיט!!!!
אני מקווה שאני אוכל להגיע |
|
|
| markfeldman |
| אני אהיה שם יום חמישי. |
|
|
| -CosmicFire- |
| למי שיוצא להיות שם יום שלישי שידבר איתי |
|
|
| LA© |
Can't waittttttttt !!!!!!!!!!!!!!
אני שמה מיליון וחצי אחוז :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by LA©
Can't waittttttttt !!!!!!!!!!!!!!
אני שמה מיליון וחצי אחוז :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
זה בכלל לא היה צפוי |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
זה בכלל לא היה צפוי |
ממממ....
זה ברצינות או ציניות? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by LA©
ממממ....
זה ברצינות או ציניות? |
הממממממממממ לא יודע חחח :}
בציניות......................... |
|
|
| KosmiK-G8 |
תאמת לא כזה מתלהב מהארוע
אבל אני עובד ליד
אז אולי נקפוץ ויהיה גם איזה מפגש
תעדכנו!! |
|
|
|
|