return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Welkom Mischa.....
View this Thread in Original format
SnuggLe
Stel je maar eens even voor Mischa :)

Bram hier :)
:p :p :p :p

Het duurt even (3 jaar :D), maar dan heb je ook wat!
Dames en heren, Mischa has arrived!
SnuggLe
Moet je rap zijn, anders doe ik het! :p
MischaJonker
oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram!

nou goed, komt ie:

ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus.

nou bram, nog aanvullingen?
dj_spare
ah gezellig, nog een ziel erbij! welcome! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by MischaJonker
oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram!

nou goed, komt ie:

ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus.

nou bram, nog aanvullingen?


Aanvullingen? :D Ja hoor, genoeg! :p
Mischa is een soort Amber :) Hij draait alle platen die ook in ASOT worden gedraaid :) En de 'lokale horeca' is de vestingbar, mag je best trots op zijn dat je op alle feesten daar draait.
En je moet meer naar feesten en nog een keer naar Den Haag komen met Frannie, aap! :p

Oh, en ik kom niet uit Enschede maar heb er gestudeerd :)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by MischaJonker
oei wat een enthousiasme op de vroege ochtend bram!

nou goed, komt ie:

ik ben dus mischa en kom net als bram (en basd trouwens) uit het verre enschede. vanuit daar ga ik wel eens naar trancefeestjes in de randstad (altijd lang treinen enzo) of mocht er hier eens iets zijn, dan ben ik daar ook wel te vinden. verder heb ik twee draaitafels (gemini pt-2000) en een gaar jbsystems mengpaneel waarmee ik wat herrie broadcast via www.di.fm, en datzelfde doe ik ook wel eens in de locale horeca. stijl is alles waar een melodie en een beat in zit en ontzettend veel lange breaks heeft hehe, trance a la armin van buuren dus.

nou bram, nog aanvullingen?


Welkom!

... mits je niet zo'n nerd bent als Snuggle :p
MischaJonker
lokale horeca is niet alleen de vestingbar, maar ook topdiscotheken als cafe hardbeat te hengelo en club 4 te hengelo (in het weekend ook wel beter bekend als 'de vier jaargetijden' en dan wel met volle zalen :stongue: )

edit:
en ook ik kom niet uit enschede en basd ook niet, maar studeer er alleen maar (ja nog steeds :eyes: ) officieel kom ik uit zwollywood, jaja dat is echt de place to be, jammer dat the q er niet meer is.
Jay M
Hoi!

Laat me raden.. Op je foto, dat beest beet in je fikken of niet... :eyespop:

:D
MischaJonker
Eh nee gelukkig niet, maar wel raar dat ie naar me toe kwam, want ik had niks in mijn handen hehe, was dat beest ff mooi genaaid!:tongue2
MischaJonker
Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja.

SnuggLe
quote:
Originally posted by MischaJonker
Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja.


Heb jij ook grote borsten Mischa? :p
En stalk jij Armin ook? Zo niet, nepfan! :D
Je moet wat beginnen met Robert Nickson! :)


Amber, niet happen :D

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Welkom!

... mits je niet zo'n nerd bent als Snuggle :p


Nee hij is niet zo'n nerd als ik ben! D'r is maar 1 n3rd die geen leven heeft en hier het forum onderspamt en dat ben ikkuh! :D

Dave, volgende keer krijg je klappen! :whip: ;)
MischaJonker
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb jij ook grote borsten Mischa? :p
En stalk jij Armin ook? Zo niet, nepfan! :D


deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement