return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Club AmnesiA i Lund - öppet för alla! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Ok, förklarar en del :) Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt :p

(4 inlägg till Irish så får du välja status själv ;))


Hmmm, ja min nuvarnade grad: Gruppbefäl i utbildningsreserven, är kanske inte mycket att hänge i julgran....ska överväga..




...3 kvar då :p
eXton
oj oj oj, Furir Ytbärgare Kjellander (jag) är inte lite laddad idag vill jag lova, tragiskt att du inte kommer ikväll Irish! här ska dansas! kommer bli asmycket helnytt folk verkar det som - spännande!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by eXton
oj oj oj, Furir Ytbärgare Kjellander (jag) är inte lite laddad idag vill jag lova, tragiskt att du inte kommer ikväll Irish! här ska dansas! kommer bli asmycket helnytt folk verkar det som - spännande!


Tjena Furiren!

Ja, det hade varit schysst att se denna "premiär" faktiskt. Hoppas det blir knökfullt med folk!

Set till och drick en öl för mig är du snäll :p
reveal
Jamen?! Kan folk komma hit så att vi kan dra nångång då? Benen börjar bli sugna på att dansa :D
eXton
...och folk kom det minsann! vi har nog aldrig haft fler på något AmnesiA vill jag lova. nästan lite för trångt på dansgolvet tidvis, men vad gör man? :)

lyckat som fan var det iaf, nytändning enligt mig! De allra flesta hade reggat sig som medlemmar som tur var också - trist att vägra folk att komma in, men inte mycket vi kan göra åt saken tyvärr...

tokös av Alex West och Dj Anneli, det verkar inte finnas för hårt musik för vår publik, oj oj minns hur jag röjde till Kai Tracid - Too many times (Warmduscher remix), en riktig klassiker för mig!

Sen iofs lirade väl dj anneli lite väl länge psytrance för min del, men det verkade som alla andra diggade det!
SteveTranz4ever
Fan ser fram emot den 14e maj... Hoppas Gen6 kan dra lika mycke folk... blir som en varmup för benen inför Tiesto :gsmile:
SteveTranz4ever
Vilka kommer på fredag ????? :gsmile:
eXton
jag kommer för 32a gången i rad!
fast jag kommer spräcka min svit ty jag ska till USA o plugga 5 månader from i sommar :(
Dj_Irish
Jag kommer nog vara där, även om psy inte riktigt är min grej.

Ta en öl, snacka lite dynga och röka en cigg för mycket brukar alltid funka ändå :)
Smekbar
ja kommer va där :) gen.6 är ju en liten favorit :)

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka kommer på fredag ????? :gsmile:


Jag kommer, kommer du?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Jag kommer, kommer du?

Jag tror det iaf.
Kommer ju sitta å dega på tåget ner i 4½ timme så man kommer va lite rastlös sen, ska ju träffa mor min å hennes gubbe... Lånar väl deras bil & kommer nykter...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement