|
Club AmnesiA i Lund - öppet för alla!
|
View this Thread in Original format
| eXton |
Jag har härmed äran att informera att vår tranceklubb i Lund, Club AmnesiA i framtiden kommer vara öppen för alla!. Alltså behöver man inte vara student längre! Alla som är 20 år gamla eller äldre får komma (är man student i Lund alt. annan högskola behöver man dock inte ens vara 20).
Dock krävs det att man är medlem i föreningen, därför tycker jag att ni allihop ska registrera er!
Det görs enklast på hemsidan: Club AmnesiA
Vårens två återstående fester:
 |
|
|
| reveal |
| Jag har iaf registrerat mig :D Nån mer? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har iaf registrerat mig :D Nån mer? |
Självklart! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte regga mig nu... Funderar på att gå den 14e Maj i samband med min resa till Malmö för att gå på "Fokused On Tour"
Cheers // S
[edit] *Reggad*
[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig
[edit 3] Gen6 har virus, får spammail från hennes adress |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[edit 2] Min nästa post kommer va lite speciell för mig |
Fyller du möjligen 4000 inlägg? ;) |
|
|
| Dj_Irish |
Har givetvis reggat mig :)
Får dock se om jag har möjlighet att dyka upp på de två sista. Förhoppningsvis är jag där i sedvanlig ordning. :D |
|
|
| Funfrock |
| nu är jag också medlem, kanske dyker upp den 16e för att fira min (av)klarade tenta :) |
|
|
| reveal |
| Oj, är visst i morgon :D |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Oj, är visst i morgon :D |
haha, diskret bumpning där Reveal :)
Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
haha, diskret bumpning där Reveal :)
Jag kommer tyvärr inte men jag antar att en dröss nya människor lär göra det nu. |
Hehe ;)
Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden? :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Hehe ;)
Var länge sen man såg dig på Amnesia, hänger du på alla feta tranceställen i Malmö nuförtiden? :p |
Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu!
Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Haha Ja just det! Bara Malmö och alla dess feta uber-trance ställen som gäller nu!
Nä, kanske inte riktigt...men jag har däremot lyckats hamna i ett långdistansförhållande vilket gör att jag försvinner till Skövde en hel del helger :) |
Ok, förklarar en del :) Skövde säger du, du får satsa på en militär karriär då, DJ Löjtnant eller nåt annat fånigt :p
(4 inlägg till Irish så får du välja status själv ;)) |
|
|
|
|