return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland (pg. 2)
View this Thread in Original format
total woot
Wat een vette line-up :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:
denk dat ik mn vakantie maar es ga aanpassen aan dit feestje...

Bouma's: nila.nl back online?:D:D
Miss Proximus
count me in!

wordt zo weer een dure zomer maar ja, ik heb HEEEEEEEEEEEL wat in te halen bovendien is Nature One gratis :D


Als ik opeens niet kan mag iemand me afschieten en als Nick Warren WEER niet komt hang ik me aan het dichtsbijzijnde verkeerslicht. OK?
SnuggLe
Ik weet nog niet of ik ga, lijkt me erg vet maar het is weer duur, plus daarvoor Extrema en erna Dance Valley. Maybe maar met het vliegtuig dit jaar, ik hoorde dat Easyjet 47 euro is voor retour als je nu boekt......

Ik zou dan zeker gaan voor namen als Nick Warren, Howells, Sasha, Digweed, Mistress Barbara, Tim Deluxe Live , Zabiela......en Oakey heb ik ook nog NOOIT gezie, dus die moet dan ook maar :)

Even over nadenken.

Kan ik een optie op een plaats in de bus hebben? :)
Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV :D
basvh
quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV :D



juist heer remy. goed gesproken! het feest vorig jaar miste duidelijk een goede organisatie en dan praat ik niet eens over het huiskamer geluids niveau in de hard house:whip: :whip: :whip: :whip:

natuurlijk is de line up top. maar 20 uur in de bus zitten voor

1: slechte organisatie
2: 99% kans op regen
3: het verbieden van glow sticks mee naar binnen te nemen maar geen foullering doen zodat iedereen zwaar aan de pillen zit
4: Prijzig
5: Ondanks dat de engelse aardig zijn hangt er toch niet echt een uitgelaten sfeer. ok de mensen feesten wel maar er hing geen sfeer van vanavond wordt de beste avond ooit en we gaan er vol tegen aan feesten
6: Lelijke engelse vrouwn

.......zie ik dus niet zitten. komt nog eens bij dat week erna dance valley is en ik nog naar vakantie moet.

kortom wij nederlanders moeten eens af van dat altijd maar naar het gras is groener kijken. We hebben gewoon de beste feesten in nederland. punt uit
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV :D


Blaaaaaaaaaat. Lul niet man, clubbing in de UK is echt wat anders dan NL. Tuurlijk zijn feesten hier beter geregeld, maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......
Het gaat om het gehele plaatje etc, niet alleen om hoe het georganiseerd is. En sfeer? Die was daar echt 100000000x beter!


Maar met de bus ga ik ook maybe niet, dit jaar wel met het vliegtuig als ikga :D
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......

Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.
magrec
Remy heeft wel gelijk.
Zo bijzonder vond ik de sfeer niet op GKGG. Misschien tot een uur of 2 een leuke sfeer maar daarna vond ik het maar een vaag zooitje.

Vrijwel geen security en ook ik werd bijna beroofd. De line up is natuurlijk wel heel goed maar zoiets gaat ook wel komen in Nederland een keer :D

Voor die echte speciale engelse sfeer moet je denk ik echt naar de clubs.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.


Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja.......zo had ik het niet bekeken. Maar toch vind ik dan persoonlijk GKGG beter dan ML, en de sfeer in Engeland vond IK top.

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was :rolleyes:

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was :rolleyes:

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!


WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa :haha: :haha:

Switch
rofl aapies :)
es effe kijken wat het kost als ik met de auto ging... :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa :haha: :haha:



Maar dat lukt je wel, want ik baal nog steeds dat ik niet op Dance Valley was, aap! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement