|
GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
MAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUROOOOOOOOOOOOOOOOOOO PICOTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII
Wat een brute line up wtf, Nick Warren en Sasha, aaaargh dit doet pijn; ik ben op vakantie die dag :( :( :( |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb iig een topfeest gehad en weet dat ik dit keer wél wat langer wil blijven. Al is t alleen om dat Engelse ketsfeertje nog weer eens mee te maken :D
Duush, vliegtuigje maar vast boekuh? Kunnen we niet gewoon dit x een privejet doen ofzo :D
En Remy je blijft toch echt een zeikerd :D Ik heb nog nooit zoveel rellen gezien als op de NL Hardcore/Hardstyle feesten en loop je te mauwen over 1 vechtpartijtje in Engeland. Je moet de dingen wel in perspectief zien! :p haha (maar ik vind wel dat jij het recht hebt t een kutfeest te noemen, en ik vind HELEMAAL dat Basvh gelijk heeft. De feesten zijn idd goed in NL, zeker als je t vergelijkt met een optreden van Sasha van 1,5 uur IN EEN DISCOTEEK voor 45 dollar. blah buitenland zuigt haha)
Anyway. WOEI! |
|
|
| Miss Proximus |
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUHHHHHHHHH
Heb ik weer. Een jaar niet feesten, kom je terug hebben zie gvd 2 PINCHE feesten waar ik naartoe zou in hetzelfde ing weekend. CHINGA SU MADRE :whip: :whip: :whip:
Nou, nu ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik ga niet. Ik stop met feesten.
:stongue: yeah right.
Ik ga denk ik dit jaar voor Nature One. Nog niet geweest, VIP tickets, heel weekend en de techno line up zal hopenlijk wel net zo CHINGON zijn (haha ik leer jullie Chilango -> slang uit Mexico Stad :p)
Maar t blijft klote! Echt, wat heb ik een kutleven WHAHAHA :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
Om nog maar iets heel vets progressives te posten:
http://www.residentadvisor.com.au/n...om/index_ok.php
Renaissance in the Country, in een ontzettend vet gaaf groot landhuis! Kicken man! Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? :)
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.
Grr...ik moet ook maar gaan emigreren :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? :)
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.
|
Gaan ze zelfs zover? :stongue: :haha: toemaar :p :cool: |
|
|
| emma |
ziet er erg goed uit ! ! ! !
denk wel dat ik nog eens even naar engeland ga :D |
|
|
| Freezel |
Wordt leuke vakantie n.a.w.:
GKGG, DanceValley, Lovefields, Mysteryland en waarschijnlijk nog LoveParade en weekje USA :) |
|
|
| franzelare |
| oeps, dit topic had ik dus over het hoofd gezien!! ik wil hier zeker heen!! ff checken voor hotel enzo want heen en weer vliegen zonder slapen was wat zwaar de vorige keer |
|
|
| Divine9 |
| Count me in, waarschijnlijk. En dit keer zorg ik dat ik niet weer een dag eerder van een super vermoeiende vakantie terugkom. Ik moet wel wakker blijven deze keer. :) |
|
|
| th0m |
Is Shakespeare van de partij?
In dat geval, count me in. :D
Sorry, kon het niet laten. :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by th0m
Is Shakespeare van de partij?
In dat geval, count me in. :D
Sorry, kon het niet laten. :p |
Het zal wel aan mij liggen, maar waar slaat deze opmerking op ?!?! Moest dit grappig zijn ofzo ?? Ikke niet begrijp ??? |
|
|
| th0m |
| Stratford upon Avon is de geboorte- en woonplaats van William Shakespeare... |
|
|
|
|